| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2007
| He ik ben al een tijdje lid van CJ maar ik heb nog niet echt veel uitgevoerd en toen ik deze vakantie 2 computers kreeg (ja inderdaad kreeg => voor niks dus) dacht nu kan ik ff gebruikmaken van recycle junkies ik ben op zoek naar een leuke en niet al te dure AGP video kaart Heb je er toevallig nog eentje ligge reageer dan hier of stuur me ff PM Alvast bedankt |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik heb nog een Asus A9250 liggen. 128mb DDR, met vga en tv-out, dus zonder DVI. Het is een low profile kaartje wat passief gekoeld is, zoals op de afbeelding is te zien :P Het plaatje is alleen van een 9250/TD, die van mij is dus zonder /TD ![]() Vraagprijs, 15 euro ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb nog een Ait 9000 AIW liggen... Incl tv-tuner dus. Mag weg voor een prikkie...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| |