Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Recycle Junkies (V&A)
Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 9-08-2007, 23:22   #1 (permalink)

Standaard [VR]Harddisk

hallo,

ik zoek een harddisk om te modden. hij moet gewoon via IDE kunnen aangesloten worden, en mag max. €10 kosten
Backsmash92 is offline  
Oud 10-08-2007, 11:01   #2 (permalink)

Standaard

Moet hij werken? Moet er veel data op kunnen? Of is een hele oude 2.7GB schijf ook goed? Wat is het idee erachter?
Oud 10-08-2007, 18:28   #3 (permalink)

Standaard

ik heb inmiddels een oude schijf van 80 gig gevonden. deze werkte niet meer omdat er een IDE pinnetje was afgebroken. Maar wat t idee was?

Western Digital Raptor X heeft een window in de hardeschijf. Ik wou ook zo iets en daarvoor had ik die schijf nodig. Ik wou dit zelf maken, maar omdat er zodra er stof op de schijf komt hij t niet meer doet wou ik een oude schijf hebben. Ik heb dus gewoon met de vijl de schroeven eraf gevijld (waren van die irritante ster schroeven waar ik geen bitje voor had) en zo de plaat eraf gehaald. daarna wat verder gevijld zodat t er wat netter uitzag en dan alles zwart gestift. Dit is overigens ook de schijf waar ik de molex schakelaar voor wil maken. Ik zal zo ff kijken of ik foto ofzo kan nemen.
Backsmash92 is offline  
Oud 10-08-2007, 22:33   #4 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Backsmash92
ik heb inmiddels een oude schijf van 80 gig gevonden. deze werkte niet meer omdat er een IDE pinnetje was afgebroken. Maar wat t idee was?

Western Digital Raptor X heeft een window in de hardeschijf. Ik wou ook zo iets en daarvoor had ik die schijf nodig. Ik wou dit zelf maken, maar omdat er zodra er stof op de schijf komt hij t niet meer doet wou ik een oude schijf hebben. Ik heb dus gewoon met de vijl de schroeven eraf gevijld (waren van die irritante ster schroeven waar ik geen bitje voor had) en zo de plaat eraf gehaald. daarna wat verder gevijld zodat t er wat netter uitzag en dan alles zwart gestift. Dit is overigens ook de schijf waar ik de molex schakelaar voor wil maken. Ik zal zo ff kijken of ik foto ofzo kan nemen.
Je had ook een torx schroevendraaier kunnen gebruiken. Misschien een tip voor de volgende keer. Of een klein plat schroevendraaiertje. Of met de Dremel een gleufje in de schroef slijpen zodat je hem er uit kunt schroeven...
Oud 11-08-2007, 09:42   #5 (permalink)

Standaard

die had ik niet ik had er wel een bitje voor maar de kleinste die ik had was nog te groot. en verder lukte t niet. dus dan maar eraf vijlen.
Backsmash92 is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Harddisk enclosures Wava Hardware Junkies 6 28-10-2007 14:33
Ram als harddisk SupReme Software Junkies 14 26-08-2007 23:18
Externe Harddisk Trucker Hardware Junkies 5 20-09-2005 17:48
Harddisk boothen volleyballer13 Hardware Junkies 24 17-05-2005 13:17
Wil je ook je harddisk modden? Daffy_Duck Casemod Junkies 8 20-01-2003 17:39

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.