| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hallo medejunks, Mischien had je het gelezen in mijn andere topic maar ik zoek een aluminium koffer voor niet al te veel geld. Het moet een soort briefcase koffer zijn zoals ze wel eens heten, de minimale binnekant maten zijn 25 breed 30 diep en 12 hoog of alles in die richting. Heb jij een koffer staan of weet jij iemand met zo`n koffer die hem voor weinig geld kwijt wil post dan een reactie of pm me. Maten en foto`s van koffer in geval zijn altijd handig ik hoor graag of jij me uit de brand kan helpen. Vriendelijke groet. Franssnarf
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik heb er nog zo eentje liggen. Hij lijkt tenminste aluminium, maar het is hardboard met een metaalfolie. Dat zijn ze allemaal. Ik zal de maten even opmeten en een fotootje posten. Edit: De binnenmaten zijn 45x32x13cm In het onderste vak heb ik de schuimrubber er al ooit eens uitgehaald. Het gereedschapsding aan de bovenkant kan ook niet meer vast, maar die zal je toch niet gebruiken. Als je hem kunt gebruiken, zeg maar wat je ervoor wilt geven ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Deze kan op slot, hij is net verzonden :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
|
| « Gezocht voeding
|
[VR]Harddisk » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hout of Aluminium ? | Bobie | Casemod Junkies | 11 | 29-09-2005 16:26 |
| Houten kist/koffer | $hifter | Casemod Junkies | 10 | 29-10-2004 06:42 |
| Thadeez's Alu koffer-mod (van koffer tot koffermod) | Thadeez | Casemod Junkies | 246 | 6-03-2004 15:09 |