| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hallo mede junkies, Hierbij vraag ik aan jullie of een van u een kleine sterke goedkoope voeding over heeft, denkhierbij aan een server voeding, het is bedoelt om in zo`n klein mogelijke ruimte een voeding voor mijn aanstaande project te hebben, moederbord heb ik al en wil in of kofer of houtekist een pc bouwen. Hiervoor moet ik dus een kleine voeding hebben, heb jij er nog 1 lichen en wil je deze voor een prikkie kwijt laat het me dan weten, voeding hoeft niet meer dan 300/350 watt te zijn en moet niet meer dan 20 euro kosten. heeft wel zo ie zo 2 of meer molex nodig, plus 1 20 pins moederbord aansluitinkje. Ik hoor het wel, je kan me pme of reactie maken
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb nog een Revoltec Chrome Modulaire PSU liggen. Eigenlijk nieuw, gekocht bij CJ Shop. Wegens RMA heb ik een nieuwe gekregen, vandaar dat deze overcompleet is. Enkel 1x uit de doos gehaald... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Hebben jullie ook foto`s of een link ernaar plus de maten, het moet echt een hele kleine voeding zijn niet een standaart voeding.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Kampen
| Hmm.. Ik heb hier wel een prul liggen van Dell.. Maar die heeft Max Output maar 153 Watt en ik denk niet dat je daar wat aan hebt:/ er heeft een p3 systeempje op gedraaid. De maten zijn wel kleiner, l x b x h. 17 x 10 x 9.. Ik heb trouwens ook niet gekeken naar de kabels. Is op verzoek wel te doen, maar ik neem aan dat 153 watt te weinig is. Foto's heb ik atm even niet .[edit] Je vroeg kleine sterke :/ Nvm. [/edit] |
| |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
| ||
| |
| | #8 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Ontopic: Wat je ook zou kunnen doen is een 300Watt voeding nemen, en dan de behuizing eraf halen, dat scheelt meestal wel wat ruimte. | |||
| |
| | #9 (permalink) |
| Ja daar zat ik ook aan te denken, mischien ga ik dat wel doen, hij komt in een aluminium koffer die ik trouwens ook nog zoek, dit wordt een volgend modje.
| |
| | #11 (permalink) |
| Ja maar dat waren standaart voedingen en die heb ik zelf ook nog 1 lichen, vond het alleen makelijker als ik een kleine voeding kon krijgen, waarom is een lang verhaal, dus helaas zolang jouw voedingen de standaart maat heeft kan ik er niks mee toch bedankt. Mocht je een aluminium koffer hebben of kunnen regelen voor weinig laat maar weten.
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Als je veel ruimte wilt besparen door de behuizing van de voeding af te slopen moet je wel een paupermerk kopen, die hebben meestal een half lege behuizing ![]() Zonder gekheid: in goede voedingen is weinig ruimte meer over, dus zou je ook niet veel winst behalen.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #13 (permalink) |
| ik heb hier 2 oude voedingkjes lichen bijden zijn 9 centimeter dik zonder behuizing intotaal mag het 12 centimeter zijn dit omdat de ,meeste koffers toch wel 12 a 14 centimeter dik zijn. De totaale ruimte is minimaal vast gestelt op 25 lengte 30 diepte en 12 hoogte, nu nog een koffer die er bij past zoeken.
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 juni 2007 Locatie: Nieuwpoort(België)
| Citaat:
| |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Stille voeding gezocht | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 8-08-2007 22:16 |
| WC pro met MSn gezocht | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-12-2005 20:19 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| Gezocht | o0witte0o | Casemod Junkies | 10 | 5-04-2004 08:17 |
| hd van een gb of 5 gezocht | nestor | Shop Junkies | 1 | 26-10-2003 20:23 |