| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Ik heb vandaag de HD voor anonnymous! verstuurd, en ik heb eindelijk een manier gevonden om het pakketje van franssnarf te versturen :P Ik heb het gewoon in 2 dozen gedaan en dit aan elkaar geplakt Mijn broertje verstuurt dit morgen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| aaah ik d8 al waar blijft het:P straks krijg ik 2 losse paketjes hahah ik zie wel versschijnen.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #21 (permalink) |
| Ok mooi zo Mijn broertje heeft zich aan zn afspraak gehouden en het pakketje van franssnarf verstuurd. Nu alleen nog de dvd-speler, maar daar is met de betaling wat misgegaan.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Haha ja het pakketje is vandaag aangekomen ik en de bezorger stonden beetje raar te kijken, tijdens transport was 1 pakketje losgekomen van het ander, dus wouden ze eigenlijk dubbele transportkosten berekenen, maar hij was aardig gweest om het aan elkaar te tapen en weer 1 pakket van te maken, zal vanaaf ff testen of het moederbord werkt de voeding hoeft niet die is voor andere doeleindes zal nie veel heel blijven denk.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| |
| | #23 (permalink) |
| Pfiew gelukkig maar :P Ik had geen tape meer, anders had ik hem nog wel beter vastgezet. Maar mooi dat het is overkomen.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben gewoon geduldig hoor. Je pakje ligt al klaar en wordt verstuurd als het geld overgekomen is.
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| Hij is binnengekomen. Goed verpakt moet ik zeggen. Ik heb 2 vragen, hoe veel vermogen hebben de LED'jes omdat ik ze wil vervangen door 2 rode. De tweede vraag, de 2 zwarte draadje zijn die gewoon voor een schakelaar.
__________________ Ben weer terug |
| |
| | #28 (permalink) | |
| Citaat:
De twee zwarte draadjes kun je als externe schakelaar gebruiken, deze zitten gewoon doorgelusd van de normale eject-button. Bij mij zat er in het front een schakelaar hiervoor.
| |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
Ik wilde net de startpost nog even aanpassen, maar dat zal ik nu alsnog doen ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| prijs onderdelen??? | mr_chainsaw | Elektronica Junkies | 3 | 6-08-2006 11:14 |
| Nieuwe onderdelen | Snobke | Hardware Junkies | 8 | 20-07-2006 12:51 |
| Wat kost me dit aan onderdelen? | performa | Elektronica Junkies | 12 | 12-04-2006 00:51 |
| Uv reactive onderdelen | Evoluzione | Casemod Junkies | 3 | 11-04-2004 12:44 |
| [VR] PC of onderdelen | sOlAr | Hardware Junkies | 1 | 20-10-2003 21:51 |