Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Event Junkies > The Party - NKCM
The Party - NKCM Voor al je vragen over het NKCM
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 10-05-2008, 09:20   #16 (permalink)
Banned

Standaard

Ja, blackcrow ik was erbij. Ik hoorde het ze zeggen. Ediejo was al vertrokken alleen sommige niet. Nu jij weer. En mij redenering klopt als je op GoT kijkt dan zie je ediejo ergens zeggen. Dat Terw_Dawn bovenaan staat in de tussen stand en hij zelf op plaats 6 of 7. Dus als we alleen de nummers 1 tm 5 prijzen geven dan valt hij buiten de prijzen. Kijk nou eens naar de nummer 1 een laptop 2 kasten. Jonge denk eens na ze hadden het wel kunnen verdelen onder 18 man. Jij weet niet half hoe groot die haat was of eigenlijk nog is vanuit bepaalde mensen van cj tegenover ediejo. Alleen nu er crew aan het weglopen is komt er hier en daar wat na buiten. En dat is nietr goed voor het imago van CJ.Ediejo stond toch ook met waterkoud te praten in de Dark Tunnel. Die wist de tussenstand. Doorgekregen vanuit de jury. Ga je huiswerk maar doen dan weet je wel van wie. Vandaar dat hij ook poste dat hij er niet op rekende dat hij bij de eerste 5 zat.Geen 1 jurylid van cj had de carbon li op plaats 1 staan. 2 jury leden wel. Maar dat was geen crew van cj. Ik zal je ook vertellen wat hun argument was waarom de carbon li op de eerste plaats stond. De afwerking was super en het materiaal wat hij gekozen had Carbon fiber was niet het makkelijkste om te bewerken. Wat doen we stoppen of doorgaan?
Nick2 is offline  
Oud 10-05-2008, 17:56   #17 (permalink)

BlackWhizz's schermafbeelding

Standaard

Die prijs krijg je nu toch niet meer. Hou nou maar op met klagen dat je geen prijs hebt gekregen.
Oud 10-05-2008, 19:25   #18 (permalink)
Banned

Standaard

Ik heb niet eens mee gedaan BlackWhizz. Volgens mij wordt er hier niet geklaagd maar een boekje open gedaan. Over hoe CJ te werk gaat achter de schermen. Je hebt altijd mensen die het anders lezen of zien. Het gaat hier om prijzen achterover drukken die sponsors beschikbaar hebben gesteld voor de casemodders niet voor de crew van cj tijdens het nkcm van 2007.

Laatst gewijzigd door Nick2 : 10-05-2008 om 19:30.
Nick2 is offline  
Oud 10-05-2008, 19:37   #19 (permalink)
Moderator

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Bekijk bericht
Ik heb niet eens mee gedaan BlackWhizz. Volgens mij wordt er hier niet geklaagd maar een boekje open gedaan. Over hoe CJ te werk gaat achter de schermen. Je hebt altijd mensen die het anders lezen of zien. Het gaat hier om prijzen achterover drukken die sponsors beschikbaar hebben gesteld voor de casemodders niet voor de crew van cj tijdens het nkcm van 2007.
Waar het hier om gaat is dat jij hier nogal offtopic bezig bent, en dat dit niet de bedoeling is van dit topic. Als je echt zo nodig moet uithuilen over de prijsjes, zoek dan je eigen vriendje even op, die deelt waarschijnlijk dezelfde mening.

Aangezien dit topic redelijk verleden tijd is, gaat dit topic op slot. Vecht persoonlijke veto's maar uit op een andere manier.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The party 2008 - Wie is er? blackgoth The Party - Algemeen 7 29-05-2008 15:47
[Lan] eNeRGy Lan 2, 3 en 4 januari 2008! Snuk Overige Events 17 15-12-2007 10:46
tiep test in het nederlands -PartyBoy- Area 1337 1 14-06-2005 22:08
Windows XP Engels om zetten naar Nederlands PTR Software Junkies 2 30-06-2004 19:15

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.