Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Event Junkies > The Party - NKCM
The Party - NKCM Voor al je vragen over het NKCM
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 23-02-2008, 07:52   #46 (permalink)
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terw_Dan Bekijk bericht
Tja, maar jij weet natuurlijk net als ik dat dat vanalles kan zijn (zelfs m'n 'kast' die ik op x-mass 2007 bij me had zou je kunnen zien als casemod :P).

Maar goed, willen ze nog voorrondes houden, dan wordt het wel krap ben ik bang.
Ze hadden gewoon met een antwoord moeten komen. Zeker toen Coen poste dat ze in vergadering gingen. Dan is het wel zo netjes om met een antwoord of een uitslag te komen. Een jaar overslaan is geen schande i.m.o. Je kop in het zand steken en niks meer zeggen kan ik niet zo waarderen en ik denk meerdere met mij.......................................Er zitten toch wel wat casemodders op een antwoord te wachten, denk ik. Ik vind het niet netjes van CJ om iedereen maar te laten wachten wat ze nu eens gaan doen met het nkcm. Kom naar buiten met een antwoord of het nu wel of niet door gaat maak eens een besluit. Dit is zo f*****g zwak en onprofessioneel gedrag……………………… Laat ze maar wachten is dat de nieuwe slogan van CJ? Coen?? Geen flame laat ik dat er ff bij zetten. Ik vind het alleen raar dat het nieuwe cj zo omgaat met iets groots al het nkcm. Duidelijkheid naar je leden en bezoekers is toch niet zo moeilijk…………
Ediejo is offline  
Oud 23-02-2008, 09:09   #47 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Geen flame zeg je, maar je brengt het wel vrij scherp, ook al heb je een paar terechte punten te pakken.

Verder: ik weet er ook niet precies van wat er speelt. Deels wel, maar als DIS zegt dat ze met een mededeling komen dan ga ik er vanuit dat dat gebeurt. Als dat niet gebeurt vind ik dat -net als jij- niet fraai, en ik deel je mening dat het NKCM door sommige mensen kennelijk onderschat wordt. Ik heb het vorig jaar samen met Dennis zo ongeveer met z'n tweeën geregeld, dat ga ik dit jaar niet doen. Zo snel er van bovenaf een besluit komt of bekend gemaakt wordt zal ik meedraaien in de molen, maar ik ga 'm niet zelf laten draaien.
Oud 23-02-2008, 18:08   #48 (permalink)

Standaard

Ediejo heeft wel een punt hier Carpento. Velen wachten op een reactie en het wordt steeds later en later en de deadline wordt steeds korter en korter. Dat jij op een mededeling van DIS wacht prima, maar je kunt als Admin ook je verantwoordelijkheid pakken en zelf om een reactie vragen. Hak gewoon die knoop door en maak een beslissing!
Oud 23-02-2008, 19:11   #49 (permalink)

Standaard

Dat Ed gelijk heeft zeg ik toch ook

Ik heb allang aangegeven dat het hoog tijd is om naar buiten toe duidelijk te maken wat we willen. Verder heb ik aangegeven dat ik mijn ervaring altijd wil delen, maar al in het begin van het NKCM-gebeuren heb ik ook duidelijk gesteld dat ik niet in mijn eentje een NKCM opzet. Als DIS besluit om het wel te doen dan help ik zeker mee.

Over die beslissing maken: dat is niet meer aan mij, vorig jaar zou ik dat gekund hebben, nu ligt dat simpelweg anders. Ik kan wel zeggen 'We doen het niet' of 'We doen het wel', maar het initiatief moet toch bij DIS vandaan komen. Ik ben dan wel administrator, ik ga niet meer over het beleid, ik voer hoogstens uit. Wat dat betreft zou er beter 'Eindredactie' onder mijn naam kunnen staan, of 'Forumbeheerder'
Oud 24-02-2008, 07:52   #50 (permalink)
Banned

Standaard

Dat ik het scherp breng dat mag toch. Eerst krijgen we allemaal een mail of we mee willen doen aan het nkcm. En vervolgens hoor je niks meer. Dan kan je op een gegeven moment een posting verwachten toch. Ik val jou ook niet persoonlijk aan Gerard. Meer meneer Coen dat is de man die uitspraken gedaan heeft en verantwoordelijk is voor de mail die rondgestuurd is aan de modders. Ik neem aan dat meerdere modders een mail heb gehad of ze mee gaan doen aan het nkcm. En dat was ook een van de laatste mededelingen van Coen zijn kant uit.

Dan nog zijn uitspraken als niet nkcm waardig en als we het doen doen we het goed. En nog wel meer geblaas vanaf de nkcm toren. Volgens mij kan Coen beter met wat duidelijkheid naar buiten komen. Het is geen schande om het nkcm een keer over te slaan. Ik heb daar eerder nog begrip en respect voor. Onder het motto we doen het goed of we doen het niet.

Nu zijn kop in het zand te steken en niet met iets concreets naar buiten komen. Siert CJ niet. Wees een vent Coen en zeg wat er staat te gebeuren. Dat waardeer ik meer dan hoe het nu gaat. En ik denk vele met mij.

Ik zeg toch 9 van de 10 keer wat ik denk. Soms wordt dat niet op prijs gesteld, maar iemand moet het doen om duidelijkheid te krijgen voor de rest.

Laatst gewijzigd door Ediejo : 24-02-2008 om 07:58.
Ediejo is offline  
Oud 24-02-2008, 11:41   #51 (permalink)

Standaard

Je mag best zeggen wat je vindt hoor, en een beetje scherpte wordt ook niemand slechter van, al vang je soms makkelijker vliegen met stroop dan met azijn.

Dat het nu veel te stil is heb je gewoon gelijk in Meer woorden maak ik daar ook niet aan vuil. Ik heb met mensen samen te werken, en dan heeft het voor mij weinig zin om het op een harde manier te spelen.

Ik ga in ieder geval nog wat aanjagen Meer kan ik ook niet op het moment.
Oud 24-02-2008, 18:31   #52 (permalink)
Moderator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ik wil het eigenlijk ook wel weten, als ik op mijn nieuwe klus kan regelen dat ik meteen 4 weken verlof kan krijgen, dan komt mijn mod ook nog wel af
Oud 28-02-2008, 22:52   #53 (permalink)

Standaard

Morgen is de laatste dag van deze maand, dan nog maar zo'n anderhalf te gaan... gaat het nu wel of niet door?
Terw_Dan is nu online  
Oud 1-03-2008, 15:00   #54 (permalink)

Standaard

Er is duidelijkheid, het NKCM gaat dit jaar niet door. Ik ben voor mezelf blij dat er duidelijkheid is, maar aan de andere kant heeft dat ook wel een tikkeltje lang geduurd, om het maar eens eufemistisch uit te drukken.

Reacties graag centraal: In 2008 geen Nederlands Kampioenschap Casemodding
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The party 2008 - Wie is er? blackgoth The Party - Algemeen 3 18-04-2008 22:22
8_ mijn 2007/2008 pc Hellion Hardware Junkies 24 3-07-2007 17:52
Probleem met CPU sensor (denk ik) Snobke Cooling & OC Junkies 8 31-07-2006 17:25
Vinyl of digitaal? wat denk jij? Hermanator Area 1337 48 16-05-2003 11:57

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.