| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| The Party - NKCM Voor al je vragen over het NKCM |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Buiten functie | |
| |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2006
| Wow, die avater is idd erg vet Mijn kast staat op dit moment ook in de schuur.. de rechter zijkant is opnieuw gespoten want er moest een vandel switch e.d. in en toen moest ik de zijkant eruit slopen Nog wat kleine aanpassingen worden op dit moment ook gedaan maar dat zal ik wel in een update laten zien.. Het is iig leuk als de kast weer in de schuur staat want dan wil je meteen weer aan alles werken en ben je weer lekker bezig :P
__________________ Blijf modden ! |
| |
| | #68 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Er staat dat je case uiterlijk om 16.00 uur aanwezig moet zijn. Dat is op een vrijdag, voor sommige een normale schooldag, en voor andere een werkdag. Ik doe mijn best maar als ik het niet haal om de case daar om 16.00 uur af te leveren wat dan? |
| |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| We willen het liefst alle cases vóór opening aanwezig hebben. Echter is de vrijdag toch een rommeldag, dus mocht je verhinderd zijn dan zit er niks anders op dan later te komen. Dit is verder geen groot probleem.
__________________ Dus... |
| |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik kan overigens ook niet met zekerheid zeggen dat ik er voor 4 uur kan zijn. Ligt namelijk helemaal aan mijn chauffeuse, aangezien ik ervan uit was gegaan dat de kast voor 18:00 pas afgeleverd hoefde te worden zoals ik eerder in het regelement gelezen dacht te hebben. Misschien is het een idee om de stembus pas te openen zodra alle mods aanwezig zijn? 16:00 is namelijk toch iets te vroeg voor velen ben ik bang. ![]() |
| |
| | #71 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Ik wil jullie niet opjagen, maar waneer wordt de gehele inhoud van de prijzenpot bekend. Zeker met Coolermaster als hoofdsponsor. Ik denk dat meer modders wel willen weten wat Coolermaster toe te voegen heeft als hoofdsponsor. Met nog 4 dagen te gaan zou het ook leuk zijn als de prijzen daadwerkelijk online staan. Ik weet het gaat bij vele niet om de prijzen maar we willen wel graag weten wat er te winnen valt. Of niet. ![]() |
| |