| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| The Party - NKCM Voor al je vragen over het NKCM |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Heb mijn eerste rijles gehad vanmorgen! Jehaaa! Ging vet goed!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
|
__________________ Buiten functie |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 november 2005 Locatie: Doetinchem
| Prijzen zijn inderdaad leuk, maar ik denk dat het voor de meeste échte casemodders het toch gaat om het plezier in het modden zelf, het bekijken van andere mods en inspiratie op doen bij anderen. Een biertje drinken en wat ouwehoeren is ook zeker niet verkeerd, en ga zo maar door. Ik heb gesproken :P.
__________________ [CiP]Le Régional |
| |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
![]() edit: zoek goed, de prijzen staan online ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het staat online, een dagje later dan gepland. Ach, zolang de casemod community gefundeerd is door flexibele en welwillende leden denk ik dat dit geen reden tot onrust mag zijn. We doen het ten slotte voor elkaar. Nou, wat vinden we ervan? De nadruk zal op de komende weken liggen. Deze hebben, naar ervaringen in het verleden, altijd nog veel verrassingen in petto. Let de komende tijd even op de mailbox, NKCM finalisten, er zal een info bulletin in verschijnen met daarin de nodige gegevens voor wat betreft jullie deelname en wat we van elkaar verwachten ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #44 (permalink) |
| * Gaat op zoek naar de betreffende pagina's... Komt zo terug met een reactie... EDIT: JEMIG WAT EEN PRIJZEN! Veel joh!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| |