| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| The Party - NKCM Voor al je vragen over het NKCM |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| NKCM Reglementswijziging doorgevoerd Geplaatst op: 17-02-2007 / 20:18, Door: Carpento Om in de voorbereiding op het NKCM nog beter de preselectie uit te kunnen voeren heeft de wedstrijdleiding besloten om een kleine reglementswijziging door te voeren.
__________________ Buiten functie |
| |
| | #2 (permalink) |
| De verandering qua subforums was je wellicht al opgevallen, hier het officiele nieuwsbericht over het hoe en waarom ![]()
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2007
| Ik heb een klein vraagje over de forums, ik heb al een [CiP] lopen, kunnen jullie ook het forum verplaatsen als je je aanmeld? Zo ja, moet ik dan eerder dan de uiterste datum inschrijven of niet? (i.v.m. verplaats vs. beoordeel tijd :P )
__________________ Webmaster of Webvaluecreation.com |
| |
| | #4 (permalink) |
| Dat verplaatsen komt wel goed, na het sluiten van de inschrijftermijn hebben we tijd genoeg om de betreffende topics te moven. Dat is een kwestie van aanvinken en drie keer klikken ![]()
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Nieuws] De laatste kans om in te schrijven voor het NKCM | Carpento | The Party - NKCM | 0 | 29-03-2007 10:01 |
| nieuws id | QuincMan | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 29-11-2003 21:33 |
| Nieuws | crizp | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 16-10-2003 09:09 |