| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| The Party - Algemeen Algemeen forum voor al je vragen, opmerkingen en suggesties omtrent CaseJunkies Live! @ The Party. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wel, morgen komt er als het goed is een uitgebreid verslag van de Dark Tunnel, dus hopelijk kom je er niet te bekaaid vanaf :P Er staat in ieder geval weer een verse reportage op /live, dus geniet er van ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Helaas verhinderd geweest om te komen. Was erg graag even komen kijken en even bijpraten met iedereen, maar helaas moest mijn vrouwtje werken en had ik geen oppas voor mijn zoon. Volgend evenement beter dan maar. In ieder geval wens ik de hele crew een goede thuiskomst toe en rust maar goed uit. Kan me voorstellen dat je na dit weekeinde met veel werk en zon goed moe bent. Grtx. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() Ik ben gisternacht al naar huis gegaan, maar dat moe zijn klopte wel, met name in mn hoofd. Ongelofelijk hoeveel er als organisator op je afkomt, en ik ben ook maar een ventje van net 22. Een mooie ervaring, maar wel héél intensief.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2007
| Hier is de top 5 uitslag ![]() 1.Tomb Raider (Terw_Dan) 2.The BFG ([RAG]Bitchie) 3.Carbon Li (Ediejo is back) 4.LXfuSion (Re-Action) 5.Lego Light Tower ([AbC]Gafietsuh) *uitslag is wat ik heb waargenomen, mochten er fouten in zitten hoor ik het graag!!
__________________ Webmaster of Webvaluecreation.com |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuw hier HELP!! | drippy | Area 1337 | 33 | 22-08-2007 12:37 |
| nieuw hier! | HoRiZoN | Area 1337 | 3 | 4-08-2005 11:30 |
| RUSTIG HIER | Dark Wanderer | Area 1337 | 3 | 15-05-2004 23:56 |
| Wie kan er hier SMD solderen? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 8 | 1-07-2003 19:55 |