Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Event Junkies > The Party - Algemeen
The Party - Algemeen Algemeen forum voor al je vragen, opmerkingen en suggesties omtrent CaseJunkies Live! @ The Party.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 19-04-2007, 09:49   #1 (permalink)

Standaard Heeft iemand nog een plekje over? Het vergeetachtigentopic.

Nou, voor alle vergeetachtigen onder ons een opluchting:

Ik ben vergeten een plekje te reserveren in de LAN zaal (dus je bent niet de enige!).
Nu gaat mijn clan/vriendengroep helemaal niet naar The Party en heb ik al betaald, dus wil ik sowieso wel gaan, ik heb alleen geen plaatsje gereserveerd!

Vandaar mijn vraag: Heeft iemand van jullie nog een plekje tussen/naast jullie over die je bezet zou willen houden voor een medejunk? Mijn dank zou groot zijn.

Ik ben:
- een roker (maar als ik in de niet-roken ruimte zit rook ik daar niet natuurlijk)
- een bierdrinker
- een gezelligheidsman
- normaalgesproken met w32 of [KoF] op The Party
- In andere kringen beter bekend als w32.BioHazard (en op Gameparty.net [KoF]BioHazard)
- héél misschien nog bekend bij iemand als Field Admin van veld [KoF] op Campzone

Ik zou het geweldig vinden als iemand een plekje zou kunnen vrijhouden!
Mad respect en pils zal uw deel zijn!

(Tevens kan dit topic natuurlijk gebruikt worden voor alle andere vergeetachtigen onder ons)

Tsjek mijn paint avatar
Thrackan is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje: Heeft iemand hier ervaring mee? Aeromaxx Casemod Junkies 4 23-11-2006 17:48
peltier (heeft er iemand ervaring mee?) danny Cooling & OC Junkies 12 18-07-2005 23:47
Heeft iemand wellicht voor mij ...grin Daffy_Duck Area 1337 2 8-10-2004 14:56
CJ thema voor Xp --> iemand die hem heeft? the widow maker Software Junkies 33 22-06-2003 19:46
Heeft iemand deze case? Dj Tw@n Casemod Junkies 6 21-03-2003 21:44

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.