| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| The Party - Algemeen Algemeen forum voor al je vragen, opmerkingen en suggesties omtrent CaseJunkies Live! @ The Party. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007 Locatie: De Lier
| Nou, voor alle vergeetachtigen onder ons een opluchting: Ik ben vergeten een plekje te reserveren in de LAN zaal (dus je bent niet de enige!). Nu gaat mijn clan/vriendengroep helemaal niet naar The Party en heb ik al betaald, dus wil ik sowieso wel gaan, ik heb alleen geen plaatsje gereserveerd! Vandaar mijn vraag: Heeft iemand van jullie nog een plekje tussen/naast jullie over die je bezet zou willen houden voor een medejunk? Mijn dank zou groot zijn. Ik ben: - een roker (maar als ik in de niet-roken ruimte zit rook ik daar niet natuurlijk) - een bierdrinker - een gezelligheidsman - normaalgesproken met w32 of [KoF] op The Party - In andere kringen beter bekend als w32.BioHazard (en op Gameparty.net [KoF]BioHazard) - héél misschien nog bekend bij iemand als Field Admin van veld [KoF] op Campzone Ik zou het geweldig vinden als iemand een plekje zou kunnen vrijhouden! Mad respect en pils zal uw deel zijn! (Tevens kan dit topic natuurlijk gebruikt worden voor alle andere vergeetachtigen onder ons) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagje: Heeft iemand hier ervaring mee? | Aeromaxx | Casemod Junkies | 4 | 23-11-2006 17:48 |
| peltier (heeft er iemand ervaring mee?) | danny | Cooling & OC Junkies | 12 | 18-07-2005 23:47 |
| Heeft iemand wellicht voor mij ...grin | Daffy_Duck | Area 1337 | 2 | 8-10-2004 14:56 |
| CJ thema voor Xp --> iemand die hem heeft? | the widow maker | Software Junkies | 33 | 22-06-2003 19:46 |
| Heeft iemand deze case? | Dj Tw@n | Casemod Junkies | 6 | 21-03-2003 21:44 |