| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| The Party - Algemeen Algemeen forum voor al je vragen, opmerkingen en suggesties omtrent CaseJunkies Live! @ The Party. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Natuurlijk, je komt naar Eindhoven voor het Nederlands Kampioenschap Casemodding. Die mods kun je wel op plaatjes zien maar niets is beter dan met je eigen ogen 18 topmods te aanschouwen. En ook de omvang van de stapel prijzen is op een foto niet lekker te schatten. Maar daarmee houdt het niet op gelukkig. Dit jaar zal de CaseJunkies crew druk bezig zijn op CaseJunkies Live. De meeste crewleden hebben namelijk ook een modproject lopen en die mods worden natuurlijk meegetorst richting Eindhoven. Drie dagen lang kun je de verrichtingen van de crewleden aanschouwen, met wat te drinken bij de hand. De bezigheden van de crew zijn namelijk prima te volgen vanuit de relax- en meetingarea maar ook een praatje maken behoort tot de mogelijkheden. Verder zal de legendarische Computer!Totaal DVD #12 te zien zijn. Tenminste: het gedeelte over casemodding, opgenomen bij crewlid Thadeez, met onder andere de voormalig crewleden Jamba, The Widow Maker, en verder Xavier met zijn welbekende mod. (En natuurlijk ikzelf). In de meetingarea kun je rustig -nou ja, voor zover dat in de buurt van 10 moddende junks gaat- bijpraten met bekenden, en onbekenden uit de modwereld. Mocht je nog toezijn aan nieuwe hardware: ook daaraan is geen gebrek op CaseJunkies Live 2007. Diverse bedrijven zullen met een stand aanwezig zijn, bijvoorbeeld met buitenaards grote schermen, de nieuwste moederborden, en natuurlijk nog veel meer.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SoundCard 2 Originele Front gaten doen het niet meer | neonfreaky | Hardware Junkies | 9 | 29-08-2006 20:54 |
| Sjablonen doen het niet meer | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 13-02-2005 13:08 |
| hoe redhat9.0 naast huidige windows xp installeren | inanc_gangster | Software Junkies | 3 | 16-11-2003 16:57 |
| epox 8k3a, 256 mb ddr en amd XP 2000+ doen nix meer... | kaozz | Hardware Junkies | 9 | 12-11-2003 11:55 |
| Geen beeld meer? wat moet ik doen. | black magic | Hardware Junkies | 25 | 11-11-2003 09:46 |