| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003
| Voor de derde keer word er een lan georganiseerd in Waddinxveen. 5 sterren locatie 15 euro bij vooruit betaling max 50 personen Goeie ontspannen sfeer Check vandaag nog http://www.rebootlan.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Ik heb me al in geschreven onder de nick The_Ripper . Deze is zeker een aanrader want de lokatie is TOP Nog eff wat info over de lan: Algemene informatie Naam: REBOOT III Start: Friday, 15. April 2005 16:00 Beindigen: Sunday, 17. April 2005 07:00 Informatie: - uitstekende en goedkope catering / bar - supersnel netwerk - aparte slaapzaal - grote hal waar je o.a. kunt roken Lokatie Routebeschrijving Lokatie naam: zalencentrum Het Trefpunt Straatnaam: Stationsstraat Huisnummer: 18 Postcode: 2741 HS Plaats: Waddinxveen Land: NL Parkeerplaatsen: 250 (gratis) Financieel Prijs (vooruitbetaling): 15 Prijs (aan de deur): 20 Deelnemers Aantal deelnemers: 50 Minimum leeftijd: 14 Jaren Eigenschappen Rokers afdeling: Ja Internet verbinding: ADSL - 3200 kbit p/s down - 768 kbit p/s up
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De aankondiging is erg kort van tevoren, maar ik zal mijn LAN-club eens vragen of ze zin hebben ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| RebootLan 12 | Artix | Events Junkies | 0 | 16-05-2007 21:15 |
| Reboot 4! regio Zuid-holland | PTR | Events Junkies | 0 | 7-05-2005 14:04 |
| Mesh-Kits regio Rotterdam | Atomik 64 | Casemod Junkies | 16 | 12-02-2005 22:31 |
| [Regio Dokkum] cheap mod toolz!!! | FiXeL | Area 1337 | 2 | 19-11-2003 23:58 |