| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| De inschrijfperiode is verlopen. Iedereen bedankt voor het inzenden van de foto's. Na 15 mei a.s. maken we de finalisten bekend! Stay tuned op de FrontPage! Hieronder de deelnemerslijst met daarbij aangegeven van wie ik de foto's heb ontvangen en van wie niet. Deze lijst is bijgewerkt op 11 mei 2005, 0:10 Ontvangen: Clemens "Ragon" Rammeloo Daniel "The_Resetter" Pielage Ed "Ediejo" Buijs Emiel "MR_WAZOO" Bart Ferry "_ferry_" Meijden Kevin "Sjefke [PLOK]" Faesen Martijn "eltinio" Dam Nick "Jamba" Pegtol Robert "robertstoppels" Stoppels Ruurd "Modaholics" Vlietstra Stefan "Xi@n0x" Beuker Sylvester "Mydogisgone" Anink Tom "The Widowmaker" Floor Tim "_Xavier_" Cure Gert "Koradhil" Hengeveld Stefan "eXistenZ" Van Essen Tim "ReseTTim" Rutten Jelle "-PartyBoy-" Breeuwer Niet ontvangen: Niels "Spike" Timmer Tomas "Pox NL" Hek Michael "Boogiman" de Cler dimitri "dragon" de cock Niels "" ten Have
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik wil hierbij alle deelnemers alvast een nieuwe reminder geven. Foto's zijn meer dan welkom, ze zijn vereist als je kans wil maken op een finaleplaats Is je casemod dus af, stuur je foto's dan snel in naar Thadeez@CaseJunkies.com!
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Mag ik ook gewoon de link naar mn CiP geven? http://www.casejunkies.com/forum/vie...=152259#152259 Ja, ik weet het, ik moet nog heeeeeeeel veel doen... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Nee, we moeten consequent blijven he Foto's van het eindresultaat vóór 10 mei insturen op Thadeez@CaseJunkies.com.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Hoeveel foto's mogen we inzenden? Ik meende bij het inschrijven iets gezien te hebben van 5 stuks, maar ik kan dat nergens meer terugvinden..
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Is het erg als je case nog niet helemaal af is voor 10 mei? Ik neem aan dat het goed is als ik fotos instuur van de laatste vorderingen en dat ik hem afmaak voor 27 mei? (aannemend dat ik door de voorronde kom natuurlijk..) Natuurlijk zorg ik er voor dat de case op 9 mei zo ver af is dat hij al een echte casemod is, geen echte CiP meer, maar na 9 mei wil ik nog wel wat aanpassingen kunnen maken. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Goed ik ga eens even de laatste hand slaan aan de mod, dan is die ook eindelijk eens klaar ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sponsoren en casemods!?!? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 14 | 12-07-2007 23:37 |
| Waneer nieuw casemods ? | cubiq | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 17-02-2006 13:22 |
| Casemods gezocht!! | blieblie | Casemod Junkies | 23 | 30-12-2004 22:15 |
| allemaal mooie casemods | Thoughtless | Casemod Junkies | 16 | 25-08-2003 19:34 |