| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Op het einde van m'n nagels moest ik me toch inhouden om de buurt niet wakker te juichen toen ik las dat ik een van de finalisten van de NKCM was geworden. ![]() Ik vind het al een hele eer dat ik er mag staan in Apeldoorn, welke plaats mijn casemod verdient, maakt me dan niet zoveel meer uit. Naar mate hij vorderde kreeg ik er al steeds meer zin in, maar nu kan ik niet meer stoppen om hem perfect te krijgen.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Iedereen die in de finale staat van harte.. Maak der iets moois van.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Dat is zowieso al een plus punt, imho doet de rest zeker niet onder voor de mod van robertstoppels. Wat ik dus probeerde te vertellen is dat het in mijn ogen nog een spannende wedstrijd gaat worden en dat je als nederlander trots kan zijn op de nederlandse casemod scene. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sponsoren en casemods!?!? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 14 | 12-07-2007 23:37 |
| Waneer nieuw casemods ? | cubiq | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 17-02-2006 13:22 |
| Casemods gezocht!! | blieblie | Casemod Junkies | 23 | 30-12-2004 22:15 |
| allemaal mooie casemods | Thoughtless | Casemod Junkies | 16 | 25-08-2003 19:34 |