| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2005
| Ik wil op de HCC grote inkopen doen, want ik hoorde dat heel veel spul daar spotgoedkoop is. Wie kan mij vertellen wat van dit ik NIET op de HCC kan kopen: CCFL’s Antitrilrubbers Glowfeets Gamepad Speakers FDD rounded cable Racestuur Fan grills Fan speed controller Glowstring LCD Molex Splitters Tweakers shirt en case badge Interne Cardreader Dremel CCFL sound controller USB Stick LED Fans Heat spreaders voor geheugen Alvast bedankt |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Oude koeien hebben ze daar niet geloof ik, en mocht je er toch een tegenkomen dan zou ik 'm gewoon laten liggen.. ![]() Er zitten hier heel veel mensen met diverse skills, maar ik geloof niet dat er toekomstvoorspellers tussen zitten. Wat er dit jaar op de hcc te koop is kunnen wij ook niet zeggen, het assortiment van de diverse standhouders verandert elk jaar. (al kan je wel met vrij veel zekerheid zeggen dat er inkt en papier voor printers te koop is ) En verwacht ook niet te veel 'super goedkope' spullen, de laatste jaren zijn er vrijwel geen echte prijsstunters meer op de hcc. (sommige webshops maken nauwelijks winst op hun waren, een bedrijf wat ook nog een winkel te onderhouden heeft en een stand moet huren op de hcc, kan daar eenvoudig niet onderdoor gaan)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Spotgoedkoop kan je vergeten, vooral met nieuwe producten. Tweedehands is wel wat goedkoper, maarja, waar vind je nu nog pentium 2 cpu's in de pricewatch, dat is dus eigen gevoel of je dat duur vind of niet. Bedenk dat de minimale prijs in de pricewatch ook ongeveer de laagste prijs op de HCC zal zijn. Het is niet zo dat mensen vanaf hoge pallets dozen met geile hardware staan te gooien, ik heb 1x gezien wat mensen elkaar aandeden toen een verkoper gratis muismatten stond weg te gooien dus ik wil minimaal 2km verderop zijn als ze met leuke hardware gaan gooien. Damn wat waren dat een idioten, elkaar over de voet lopen voor een cheape muismat. Ik ga er ook meer naartoe om gewoon rond te lopen dan echt voor de koopjes. De tijden dat nieuwe moederborden echt meer dan 30% in prijs verschilde is vervlogen tijd, dat kan tegenwoordig niet meer met die marges op hardware. De HCC is gewoon n leuke beurs om een beetje rond te banjeren, casejunks ontmoeten, praten met de mensen achter de webshop en dingen kopen die je normaal nooit zou komen vanwege verzendkosten ofzo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat vragen jullie in jullie schoen/onder de kerstboom? | QuincMan | Area 1337 | 51 | 13-12-2003 20:34 |
| Foto impressie HCC beurs | Bart_Banaan | Area 1337 | 11 | 4-12-2003 11:02 |
| Wat gekocht @ HCC? | T-Mug | Area 1337 | 84 | 1-12-2003 14:42 |
| Laat hier eens zien wat voor bende jullie allemaal hebben. | Area 1337 | 203 | 9-09-2003 15:06 | |