| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Nou ik heb bij de ACE stand gekocht. 1 - IDE kabel, 60cm, UV-BL 1 - DISKSTA, 25cm, UV-BL 1 - S-ATA, 100cm, UV-BL 1 - UV CCFL, 30cm Alleen ik was gister alles aan het inbouwen, zet me CCFL's in mijn case sluit alles netjes aan kijk het hele zootje 2 á 3x na of het klopt. En ik ga voor mijn case liggen om ff te genieten van al dat uv-bl. En nu komt het. 5min na alles was aangesloten, hoorde ik een hogetoon dat in freqentie omhoog ging, me 2 CCFL staafjes gingen uit en er kwam een stink lucht mijn case uit zetten. Mijn omvormertje doorgefikt , doei doei
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik liep langs een scheum-je-rijk standje, en mijn oog viel op het volgende: ![]() Er hing een prijskaartje aan van € 25,-, maar voor€ 59,- kreeg je er een Asus Cusi-FX mini-ATX mobootje bij Socket 370, er zit nu een Celeron 600 in die ik wonderbaarlijk genoeg nog thuis had liggen (kwam ik thuis achter). Een scheutje SDram erin en knallen Verder nog een leuk Logitech ramplankje gekocht, om voor eens en altijd mijn gammele habbie-babbie grijze compac mepbord te vervangen ![]() ![]() En voor mijn vriendinnetje een setje speakers, ook van Logitech: ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik heb niks gekocht want ik kon niet gaan. Vrijdag was ik pas laat thuis van school en op zaterdag moest ik werken Als oplossing thuis maar een 3500+, msi k8n neo2 en een tagan 480watt gekocht ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Zaterdag ben ik geweest met TWM, ik heb daar gekocht: - steelpad 4D (meteen even de hand geschud met The-Resetter - UV groene IDE kabel - errug klein tobo'tje - cdr spelertje - heatspreaders van Nexus voor m'n geheugen - Trustmaster stuurtje + pedalen voor een tientje - zakje thumpscrews - een paar powercables En verder een broodje Unox en nog wat biertjes :P Dit was voor mij de eerste keer @ HCC, ik ben dus zeg maar ontmaagd :P Volgend jaar ben ik er weer, dit is iets waar je idd echt geweest moet zijn..... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Een hard schijfje, uv ccflletjes en mooie gekleurde molexjes. Ook nog even Resetter en AMDghost ontmoet (stelletje gekken). ![]() Ik kom er dus nu achter dat de harde schijf defect is >D Aargh!!!! Heerlijk zo'n beurs..... En natuurlijk bij zo'n "garantie tot aan de uitgang" kraampje.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.Vandaag en gisteren leuke aankopen gedaan die hun geld waard waren. -AMD CPU koeler (voor nieuw server ding) (5 euri) -Slot 1 naar S370 convertor (1 euri) -Zwarte PC kast (20 euris) -Diverse anti-tril rubbers, 15 euri -AOpen K7 mobootje, was 5 euri -Steelpad 4D -Zalman HDD koeler, dat ding met al die heatpipes, voor 10 euro Verder nog een hoop goodies like keycords, pennen en andere frutsels.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Citaat:
Jaaaaaaaaaaa hij zit er al op ook :P
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik ben vandaag naar de HCC-Dagen geweest. Heb gekocht: -80 gb hd'tje -laptopje -lege cd's Ik was er eigenlijk nog nooit geweest maar je moet er gewoon ooit geweest zijn...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Groene CCFL Kitje bij Ct Systemen (AMD Ghost nog ff gezien, hijs wel gekicked van CJ zei die ) En een headsetje voor 20 euro, wel relext ding (En nee was niet te duur, tis een pwnage ding)
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik heb een ASUS WL-300g WLAN acces point gescoord, 2 WLAN NIC's, en een Laptop DVD drive voor €35.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En ik heb ook nog een GoT-mok gekocht ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Ik heb er ook nog eentje liggen ergens, ik geloof dat ik die 3 jaar geleden gekocht heb ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| - 8 Revoltec aluminium fans met blauwe leds en groene neon-achtige bladen (van ct-systems uiteraard), - een port-replicator (of zo iets) voor mijn nootboek, - cd-etuie en - nog wat klein zooi zoals netwerkkabel.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat vragen jullie in jullie schoen/onder de kerstboom? | QuincMan | Area 1337 | 51 | 13-12-2003 20:34 |
| Foto impressie HCC beurs | Bart_Banaan | Area 1337 | 11 | 4-12-2003 11:02 |
| Wat gekocht @ HCC? | T-Mug | Area 1337 | 84 | 1-12-2003 14:42 |
| Laat hier eens zien wat voor bende jullie allemaal hebben. | Area 1337 | 203 | 9-09-2003 15:06 | |