| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dit topic is er om al je foto's die je gemaakt heb, of gaat maken op de HCC te posten. Ik trap af.. TreboR confused: wat moet ik nu vasthouden, de meiden of de bike :P Resetter en trebor praten wat bij de CT stand. CT stond IMO wel op een slechte plaats, door al het gebonk van de GamExpo kon je niets verstaan van wat er gezegt werd. Behalve PC's zijn er meer "attracties" Dit spreekt voor zich. De mod-stand van ACE. Ehm... die daar! In de ochtend was het redelijk druk Prescott-alert... Dit is het vaagste PCI/ISA slot dat ik ooit heb gezien :P Besmeurt met koelpasta en andere prut werden deze Thunderbird's verkocht... alleen nog bruikbaar voor sleutelhanger doeleinden ![]() In de middag werd het rustiger. ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| jaaa, lang leven de hippe foto's , zometeen zal ik hier er ook een paar van mij posten.op de hcc zelf heb ik alleen wat foto's met m'n telefoon gemaakt, waarvan de meeste mislukt waren, van m'n goodies heb ik thuis pix0rz geschoten. ![]() Meteen bij binnenkomst was het al raak ![]() En ook bij het naar buiten gaan hebben we ons weer suf gelachen, om de vertraging goed te maken zet de ns nu karretjes in ![]() mijn mooie aankoop: een usb-numpad voor bij m'n laptop, slechts 9 euro. ![]() en voor dat geld zitten er ook nog 2 extra usb-aansluitingen op ![]() ![]() omdat ik mijn logitech toestenbord teveel bureau-ruimte in vond nemen voor een server-tobo heb ik maar ff een nieuwe gehaald. ![]() voor 11 euro zit alles erop en eraan, incl. multimediatoesten, helemaal goed ![]() nu nog blauwe led's ![]() t was weer een geslaagd dagje hcc ![]() thnx TwM voor de pix0r-host ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waar heb je dat numpadje vandaan?! Ziet er gaaf uit!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Alle pixs zijn klikbaar voor een 1600x1200 versie ![]() Gelijk bij binnekomst al raak, de meestermod. ![]() Plexi caseje van MSI. ![]() Nog meer MSI meuk. ![]() Paar mooie IDE kabeltjes. ![]() Mental Theo was er ook weer. ![]() Een of ander vaag radioding van Gigabyte die ik nog nooit eerder ben tegen gekomen. ![]() De Eheim feestneus van The_Resetter @ CT-systems stand. ![]() Een oase van licht van alle casemod gear @ de CT-systems stand. ![]() De Revoltec fans, die echt IRL heel mooi oplichten door het gekleude plexi. ![]() Een Spa mevrouw. ![]() Wannabe BTX. ![]() ACE die nog wat fans over had. ![]() Nog meer. ![]() Toen maar wat kopen. ![]() Nog meer casemod gear @ ACE. ![]() Enterprice aan het twijfelen. ![]() 1337 muis. ![]() Een zogenoemde mobo-hoop. :P ![]() En als u nu zo'n gloed nieuw mobo koop, krijgt u gratis een gloed nieuwe CPU er bij. ![]() Gloed nieuw dus (echt zonde van die mooie CPU's )![]() Wat mooie PSU's. ![]() Nog wat cases ![]() PO was ook weer van de partij ![]() Twee 6800 Ultra's in SLI...... ![]() Met de nieuwste VapoChill op de CPU, maar door een no0b van de Hardware.info crew (ERazer... :P ) die de BIOS verkeerd flashte, deed hij het niet. Zo dat was wel weer ff genoeg voor nu, zondag weer nieuwe pixs schieten. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Ik zal morgen(als ik alles in mijn nieuwe kast heb) foto's uploaden. P.S iemand ook op foto geweest met die hcchulp babes?? ik wel! ![]()
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vandaag niet veel foto's gemaakt, meer lol gehad met Duitsers die geen Engels konden en een beetje rondhangen op de beurs. EDO RAM! 5 euro per kilo! Uitkijk over de "kantine" in de beurs. Toepasselijk genoeg stond er vandaag in mijn horoscoop (niet dat ik die dagelijks lees, meer 1x in het jaar) dat ik vandaag zeer veel mensen zou tegenkomen die me zouden irriteren. Klopte wel al die mensen die voor mijn voeten liepen ...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| heb er niet zoveel, had het te druk met kijken :P en zoeken Het was zow druk in de trein, dus we gingen eerste klas Toen kwam meneer de conducteur, we mochten niet eerste klas met de OV, dus hij zei "En nu weg wezen, want ik ben duur" Met de nadruk op duur, ranzig mannetje. Dus op naar tweede klas. Wat een drukte daar. En wat stond daar een "AMD Mini Cooper" met Pirelli banden :P MIJN TAS :P , allemaal mensen keken me na. Een foto met ik en mijn tas tijdens de HCC, krijg ik nog/komt nog. Dus binnenkort nog 1 fotow ![]()
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik was het eigenlijk helemaal vergeten om foto's te maken , het was zo druk enz. Heb maar 2, foto's waarvan er ene van mn tas is (die heeft een vriend van me gemaakt toen ik liep).Ik ben alleen Ediejo tegengekomen, had verwacht dat ik er meer tgen zou komen... ![]() Achterkant van mn tas (het zit er trouwens recht op) ![]() Me @ Gamez foto stand (aardig motortje trouwens )
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| hehe leuke foto's, ik sta er ook weer leuk op ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
moddingmeuk € 45,00 bak patat en een cola € 9.00 bevallige dame met doorschijnend jurkje, onbetaalbaar, voor de rest....... ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote 'Post een foto van jezelf' topic | Carpento | Area 1337 | 19 | 25-12-2005 16:56 |
| Het Grote foto topic | TreboR | Area 1337 | 66 | 11-12-2005 12:16 |
| Het grote plaats hier een foto van je huisdier topic. | brantje | Area 1337 | 4 | 20-11-2005 13:12 |