| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hoe weet je dat nou als je er niet bent geweest. Ik ga iig naar LC toe ff een tijdje uit de randstad wegduiken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ej, het is FeestJongen! Tijd niet gezien, je was aan de andere kant van de wereld toch?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Hier de 1e live-post vanaf LanCamp dan maar! Ben hier nu 2 dagen en de sfeer en kleinschaligheid (in vergelijking met CZ) is echt fantastisch, overdag lekker met 30gr in het zwembad, vergezeld van een biertje. En 's avonds en 's nachts achter de pc om te gamen enzo. Helemaal top hier! @Demoniac: yup, 6 maandjes australie, ben nog steeds vrolijk aktief op PC-gebied, modden ff wat minder in de zomer, dus kom niet zo vaak op CJ (shame on me). spreek je wel weer op msn ;-). |
| | |