| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Eind Augustus is er NWD Evolution 04, in Amsterdam. Op hun site www.networkingday.com kan je meer info vinden. Wie gaat er hier allemaal naar NWD? Voor zover ik kan zien op de map van NWD gaan mir4dor, Jeanious, ReseTTim, Oeloe, Enterprice, Wabs er al naar toe, en ik ook . Zijn er nog meer junks die die kant op gaan?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Damn, die Site is mooi :P... Maar daar gaat niet over, als nou is een keer niet zo ver is dan wil wel een keer komen :P Of er moet iemand uit zeeland naar daar gaan ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Jammer dat ik niet kan komen. Kijk die prijzen Counter-Strike 1e prijs: € 1.000,- cash!!! 2e prijs: Honderden euro's aan hardware!!! 3e prijs: Fantastische hardwareprijzen! BattleField 1942 1e prijs: € 500,- cash!!! 2e prijs: Honderden euro's aan hardware!!! 3e prijs: Fantastische hardwareprijzen! Call of Duty 1e prijs: € 500,- cash!!! 2e prijs: Honderden euro's aan hardware!!! 3e prijs: Fantastische hardwareprijzen! Unreal Tournament 2004 1e prijs: Honderden euro's aan hardware!!! 2e prijs: Honderden euro's aan hardware!! 3e prijs: Fantastische hardwareprijzen! Verder kun je winnen: Dozen met flesjes BAWLS! Powerballs! ![]()
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben uiteraard ook van de partij en ik kan alle junkies aanraden om ook te gaan, het zijn altijd gezellige, sfeervolle en goed georganiseerde lan's met erg toffe prijzen . Ook dit jaar is er weer een casemod compo d8 ik. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Juistem, de meeste MODders van H'rlem en omstreken gaan daar naar toe. Ik kom net terug van Campzone en dan is NWD Evo 2 wel een goeie LAN om bij te komen ![]() Ik hoop dat er een ook een DTM racedriver 2 compo komt. :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Aah, jullie gaan ook allemaal Jelle (-PB-), jij was mijn guide op m'n eerste LAN (Emulation) :P en TreboR was daar ook van de partij.... Nu gaan ook TWM (is mijn buurman op NWD) en ResetTim, dit zijn degene die ik al persoonlijk ken. Ik kijk er naar uit om de "andere" bekenden van CJ te ontmoeten De lokatie is natuurlijk haast goddelijk voor mij: 10 min. stevig doorstappen en ik sta in de sporthal of: vanaf de LAN 2 min. met de auto en ik sta op het parkeerdek van m'n appartement :P mooier kan niet dus deze LAN laat ik zekers niet schieten !! CU there (tafel 23.7) |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Ik zit alleen nog een beetje te kutte met het vervoer....'t is bijna 5 kwartier voor mij rijden. BTW.....gaat deez niet mee? ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Deez is op vakantie tot de 15e ..
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik ga mischien met m'n clan, word wel geinig, maar moet het wel mogen van mn ouders omdat ik die maandag weer naar school moet :P EDIT: Ik ben ingeschreven en ik ga, ik kom wel even langs bij tafel 23 ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben ook weer aanwezig. :P NWD is gewoon één van de leukste LANs om naar toe te gaan. Als je van plan bent mee te doen met de casemod contest, wees dan maar heel liev tegen mij. Ik zit nl in de jury en ben zo corrupt als de pest. ![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TribalOverkill's LiquiD EvolutioN | tribaloverkill | Casemod Project Logs | 543 | 5-10-2008 10:58 |
| TribalOVERKILL's Case EVOLUTION | tribaloverkill | Casemod Project Logs | 22 | 17-07-2007 22:07 |
| Pro Evolution Soccer 6 | Edje | Software Junkies | 0 | 21-11-2006 13:19 |
| NetworkingDay EVOLUTION Grote Casemod Compo | Area 1337 | 33 | 22-08-2003 01:26 | |