| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| 12 juli de dag, vast door iedere casemod compo deelnemer ging er: "stel ik win" maar daar dacht ik niet aan, als ik win, leuk en mooi mee genomen en als ik niet win dan maakt et niet uit want dan heb ik toch een leuke dag gehad ![]() Ik heb een leuke dag gehad beetje geholpen met de draak etch op de andere lian, andere mooie cases bewonderen zoals die van soefkonijns, xndr en nog veel meer. Het was half 6, PO begon met omroepen, velen verzamelden zich voor de prijzen stand, maar ik was nog ff met BB bezig me een window kitje. Ik dacht van ach als ik win hoor ik et wel.. dus ik verder met BB tralalala. En toen.... De 1e prijs van de casemod compo gaat naar................ Mojo, ik dacht van ow shit toch geen speach. Ik heb gekozen voor de sharkoon plexi case en de vantec fanbus. Tsja een case erbij, kan ik weer wat modden .Hierbij wil ik PO en de crew bedanken voor een leuke dag en de prijzen ![]()
__________________ blaat |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Veel plezier met je stuff ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| als ik eerste was had ik die case gekozen ![]() maar was echt gaaf die dag jah ik had ook nooit verwacht dat ik in de prijzen zou vallen, is ff schrikken dan jah, je naam opeens ![]() Bedankt voor de stemmen allemaal! , al ben ik eig best wel benieuwd hoeveel punten nr 1,2&3 scheelden ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| En digibert dan ?
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| De cases waren iig aan elkaar gewaagd, de meningen van het publiek resulteerden in een nipte overwinning. Eerlijk gezegd waren het ook prima casemods, die drie. Door enkele omstandigheden zijn we eerlijk gezegd niet aan de juryrapporten toegekomen. Het een en ander liep enigzins anders als onze verwachtingen zodat we hier en daar flink moesten improviseren, maar daar hebben jullie vrij weinig van gemerkt hoop ik. Er zijn iig wel een aantal punten voor verbetering vatbaar, we zien dit ook als een leerproces, aangezien niemand van ons ervaring heeft in het houden van dit soort evenementen ............ maar voor een eerste keer liep het toch prima, das de hoofdzaak.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod Compo op ReGroup 13 (LAN) Reportage | The_Resetter | Events Junkies | 20 | 10-05-2005 18:46 |
| NetworkingDay EVOLUTION Grote Casemod Compo | Area 1337 | 33 | 22-08-2003 00:26 | |