| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Horst
| Nog meer fotos en weer een nieuw topic DAMN wat zijn er veel pics genomen[/b]
__________________ Abit nf7 rev. 2 | amd xp 2500+ Barton AQXEA 0330 @ 2480 mhz | 512 mb twinmos pc3200 Asrock kt266 | amd xp 1800+ T-bred-b DLT 3010 @ 1833 mhz | 256 mb kingston pc2100 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Als we alles in 1 topic gooien wordt dat wel een heel lang en onoverzichtelijk verhaal denk ik persoonlijk, maar als een meerderheid daar anders overdenkt wil ik ze met alle pplezier ergens anders neergooien hoor. Enne, veel? dit is maar een hele kleine selectie hoor... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
Dat ben jij toch naast mij?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Hmm, dan zijn de fotos waar jij helemaal in beeld stond op merkwaardige wijze allemaal mislukt... :P Just kiddin, gewoon n beetje pech gehad denk ik. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Pech? Ik vind het net leuk, nu ben ik nog mysterieuzer voor de niet-aanwezige of de wel aanwezigen, die dan ni weten wie ik was... Yeah! Tot de volgende od!
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
je hebt nu een mooie case ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik ga maandag echt beginnen met te modden, dan steek ik ook mijn abit nf7s in mijn case, vervanging van de msi. En dat gaat allemaal in de blue raven, nu nog ni verder aangepast, maar da komt wel, het bovenste wordt een bakkie met allemaal fans! En ik maak van voren een blowhole of twee. Dan nog wa fans vanachter en een blowhole in een window, verder nog ni echt ideekes, maar de verlichting weet ik nog niet.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Doe ook maar meteen een baksteen mod in je case. ![]() Anders hangt je case straks vacuum getrokken door al die fans aan et plafond als je em opstart. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in Scrapheap mod van uzuri? | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 13-07-2004 12:44 |