| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Even een vraagje, op de OD site wordt beweerd dat je moet parkeren bij een parkeerhaven bij stadhuis plein. Is dit een echte parkeer kelder/flat dinges, of gewoon een soort veld met parkeerplaatsen? Mijn routeplanner heeft n lijst me parkeerhavens, maar er komt er geen voor in de buurt van OD? (400mtr van et Stadhuis plein naar OD is nog net te doen met n PC op je rug denk ik. :P) Ik dacht ik check et effe, weet ik waar ik naar moet uitkijken als ik eindhoven binnen kom rollen. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Yup, das geloof ik al es ergens verteld. maar dat stukje kon ik dus niet meer vinden.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juni 2003
| Er is een parkeergarage onder het stadhuisplein. 315 plaatsen. ZIe http://www.eindhoven.nl/stad/verkeer/parkalle.htm en dan nummer 22. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik ga wa rondrijden en parkeer m'n auto wel een kilometer verder in een straatje, ik ga ni nog eens betalen voor parkeren.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
| Haha! Ik lees net dit topic ff.... kijk naar winamp... zie ik staan: sound of overdose! LOL!! http://www.theforumisdown.com/upload...t_overdose.gif |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hardware lijst | ankh | Hardware Junkies | 27 | 17-08-2007 13:21 |
| Plastic spuiten. TUT hiervoor in tutorial lijst?? | DJD xtreem | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-10-2003 22:11 |
| Heeeeelp mijn msn lijst word overgenomen :P | Interstice | Area 1337 | 6 | 11-07-2003 00:26 |
| verkeerd weergegeven in 'post reply' lijst | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 26-05-2003 08:57 |