| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ik ga iig.. gerco heeft net nog een auto gehuurd.. me pa had zijn auto nodig om te kijken wat ie nog waard is.. maargoed had vandaag wat leuks uit een oude printer gesloopt :P helaas door de TD met een hogedruk pomp... uhm hoe heet dat ding ook al weer.. maargoed de bladen zijn verbogen helaas maar hij blaast nog wel :P![]() klik op foto voor filmpje :P divx 5.05 heb je nodig..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| He, grappig een trommelfannetje. Ik heb mijn vinger eens per ongeluk in een iets grotere gestoken (1.5 kW fan) en dat was enorm auw.....
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Moet je voor de gein es butagas laten zuigen, booyah, rammjet. :P Heb ik iemand es n keer zien doen. Levens gevaarlijk.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| « Kan je nog..
|
Wie is er? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Nieuws] De laatste kans om in te schrijven voor het NKCM | Carpento | The Party - NKCM | 0 | 29-03-2007 10:01 |
| Wie weet leuke prijsjes voor een LANparty? | Enterprice | Area 1337 | 23 | 29-01-2004 22:50 |
| Leuke tutorial voor een 'waterstroming-gestuurde' schakelaar | Bart_Banaan | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-11-2003 10:10 |
| Iemand bestellingen bij conrad voor overdose ? | Interstice | Elektronica Junkies | 20 | 9-07-2003 07:34 |