| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juli 2003
| Kun je nog spullen mee nemen eg : zij/top paneel voor er een window in te laten zetten? (chieftec mid) Moet je dan ook een kit mee nemen, of kun je die op OverDose kopen. En ja, ik ben een beetje laat. Dat komt omdat ik nog geen vervoer had, maar nu wel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Ik ben dan wel geen mod maar ik zal je toch even antwoord geven. Nee sorry dat kan niet want het hele schema zit al volgeplenned voor ik weet. En we zijn geen casemod fabriek. We gaan niet 20 windows plaatsen maar 1 of 2 en ik geloof dat die al vergeven zijn.
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| 18 uur voordat OD begint (nu alweer 17) denk ik niet dat je je nog kan aanmelden voor een live tutorial...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| misschien dart er een andere junk is die het wil doen voor je. Moet je met de Leiding ff tools regelen of iig zelf meenemen....
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |