| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Aangezien de mensen van CJ dit mooie event toch maar eventjes helemaal gratis voor ons geregeld hebben, vind ik et toch wel gepast om bij de deur een fooipot voor deze gasten weg te zetten. Ik vind dat ze wel wat verdienen. Wat vinden jullie?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ow, wat stel jij je daarbij voor? Dat de mensen nadat het afgelopen is om 18:00 uur de pot omkeren en dan de inhoud delen door de aanwezigen?? Kijk, een bijdrage voor Overdose2004 is welkom, dan kunnen we echte kleurenflyers, advententie, t-shirts, etc, etc mee bekostigen voor de promotie van de VOLGENDE Overdose. Maar een fooienpot??? Krijg ik fooi voor mijn hobby? Zou weer wat nieuws zijn.........
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Dat is een goed plan. Mijn menig dan. ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat was wel de bedoeling. :P De fooipot gebruiken om volgend jaar nog gekker te kunnen doen met et event. Wie regeld de pot?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
|
| Citaat:
Ik wil best volgend jaar sponsor worden,... dan moet de hele organisatie in T-shirts met ijn hoofd erop lopen... hahahahaha | ||
|
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| Ik wil best volgend jaar sponsor worden,... dan moet de hele organisatie in T-shirts met ijn hoofd erop lopen... hahahahaha[/quote] Doe ons dat niet aan :P :P please !
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Joure
| Citaat:
| |||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Iedereen die daar behoefte aan heeft kan en mag een VRIJWILLIGE bijdrage deponeer in een wel heel speciale casemod *), zaterdag. Ik benadruk hier het aspekt: vrijwillig!!! Niemand moet zich verplicht voelen, en de bijdrage zal ook daadwerkelijk in CJ en een eventueel evenement gepompt worden. De organisatie heeft nooit de opzet gehad om geld te verdienen, en dat doen we dus ook niet. Zie het als: CaseJunkies voor CaseJunkies. *) Meet Mr. Bloep , meer zeg ik niet (je ziet het zaterdag wel)
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Doneren voor et goeie doel! :P Een casejunk is ook n bedreigde diersoort hoor. ![]()
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| wanneer krijgen we onze eigen actiegroep ? Ik hoorde btw van mijn tante uit heiloo dat jullie in het krantje stonden bij de activiteiten ofzo ?
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies 10 voor taal?????!!!!!! | GoTMoRe | Frontpage Discussie Forum | 3 | 6-04-2004 20:32 |
| Casejunkies tracker voor Active Desktop? | The Undertaker | CaseJunkies Support en Feedback | 36 | 6-08-2003 09:00 |