| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Sjah, title says it all Wat voor maffe praktijken ga jij uithalen om herkenbaar op OverDose rond te lopen? Op de HCC etc was het altijd erg in om een plakkie EDO aan je tas te hangen...maar zelf vind ik dat een beetje lame worden.. Ikzelf zal voornamelijk achter de Gadget en RC stand staan, met iets herkenbaars aan me hangen in de trant van RC oid. nog niet helemaal over uit. Dus, wat doe jij?
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| Ik draag een t-shirt met vanvoor erop : i'm a computer freak en vanachter een schoon autoken heb ook nog een zelfgemaakte northbridge sleutelhanger aan men broek hange :P en ga ook nog een brannons axe (pendant) rond men nek hange
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik trek een zwarte broek aan en een witte blouse met hele kleine gaatjes erin en aan de linkerkant een of ander vaag teken. Ik ben benieuwd of jullie me kunnen herkennen :P want ik ben niet zo groot 1.69 m :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ga incongnito, onherkenbaar en stiekum.Ik hoop niet dat iemand me herkend. Wat ik aantrek weet ik nog niet, ik ben verdomme geen meid!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
__________________ blaat | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik wil op OD NICKNAMES op jullie voorhoofd zien staan, kan ik meteen kijken wie er achter die, soms achterlijke, namen schuil gaat. Ik heb weinig tijd om op jullie shirts of overhemden te letten ...........
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| Citaat:
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Horst
| ik heb geen id wat ik aantrek. Zullen toch niet veel dames rondhangen ![]()
__________________ Abit nf7 rev. 2 | amd xp 2500+ Barton AQXEA 0330 @ 2480 mhz | 512 mb twinmos pc3200 Asrock kt266 | amd xp 1800+ T-bred-b DLT 3010 @ 1833 mhz | 256 mb kingston pc2100 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ledjes aansluiten, Waar o waar? | Yard | Elektronica Junkies | 26 | 11-04-2004 22:04 |
| Have U Been @ OVERDOSE ? | Lampje | Events Junkies | 51 | 18-07-2003 22:50 |