| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het heeft niemand kunnen ontgaan dat er hier op CaseJunkies een virusje heerst. Een RC virusje welteverstaan Sommigen zijn al in bezit van een of meerdere karretjes, en anderen hebben deze aangeschaft in de afgelopen 3 maanden. De rumours gingen ook uit dat er het een en ander geregeld ging worden op OverDose, om ook de RC behoeften te bevredigen. Naast de RC en Gadget stand, zal er ook een heuse Bensu racetrack opgesteld staan. Hier kan er met een van de laatste rages geraced worden, de Bensu Maar nu, om er verder niet omheen te draaien, zou ik graag wat reacties willen hebben op het volgende idee. Als er genoeg animo is, kan er op het plein (dichtbij OD) een vriendschappelijke race georganiseerd worden voor electro RC cars. Dus heb jij een RC staan, denk je dat je het aandurft een paar heats te racen, of denk je dat je iedereen er wel uit kan boeken met je karretje, geef dan even hier aan of je mee wilt doen. Om er nou geen lang slepend discussie topic van te maken zou ik graag enkel de volgende info willen hebben: - Doe je mee? - Wat voor auto heb je? - Welke schaal? - Welke frequentie en band rijd je, of kan je mee rijden?
__________________ Dus... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ik was wel van plan mee te doen, maar dan met een iets nieuwer type kar (thnx PO :P ) ik heb nu nog een Tamiya M02-M chassis. het is een 1/10 schaal wagentje en rijd op de 40.835 frequentie (weet zo niet welk bandnummer dat is, zal et opzoeken). verdere info: topsnelheid: 60 Km/h accu's: 2000mAh en 2400mAh, 7.2Volt Remote: Futaba Attack T2DR 40Mhz 2-channel Motor Controller: Robbe Rookie Truck Tuned parts: Acto Tuned M-Special motor Alu motorheatsink Alu Oliedruk demperset. Alu stuurarmen Manta Ray Ball Diff set kogellagers overal in M-Chassis SuperSlick banden en een Opel Kadett C-Coupe kapje |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb twee race-tins, standaard... Ik hoop dat er wat tunings-onderdelen op OD te koop zijn, dan race ik al die grote bakken helemaal gek!!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik neem mijn Bensu mee, verder heb ik helaas geen RC-wagens want ik had graag een rondje meegescheurd met zo'n dikke Tamiya ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ik kom met een TB01 Topspeed weet ik nog niet (nieuwe motor komt er aan) maar nu met standaard is hij ~40/45 km/u , ik rij met band 27 en nummer C (rood)
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik ben nog in dubio of ik kom of niet, maar als ik ga, dan neem ik mn TA03F Pro mee, volledig getuned... die veegt de baan aan met de meeste 1/10 RC modellen ![]() en, ik moet nog even mn Acoms AT6 vaartregelaar terugscoren van T-Mug.... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| mij wil je niet eens op de baan hebben ![]() als het goed is heb ik mijn tunings setje van conrad ergens volgende week binnen :P dan kan ie weer wat harder enzow
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| die kappies kunnen een boel hebben hoor. ik ben een paar keer met Kumaniwasimu head-on gebotst :P wat krasjes, en uiteindelijk een klein breukje aan overgehouden. das dus allebij @ 55KM/h (actotuned M-specials in M02 chassis). ik ben ook een keer op een oude kap gesprongen, boog zo weer trug naar zijn oude vorm, (en ik weeg 75Kg) je zag alleen wel waar hij gebogen geweest was. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Animocheck telefoon gadget | Phant0m | Shop Junkies | 8 | 31-01-2003 15:09 |