| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Heheh, ik ben toevallig wel n roboteer (www.team-raw.com), en kan van een bensu wel effe n moordlustige plastic vreter maken. (Ant-weight, in roboteer vakterm)Maar n derby, hmmz. ![]() Weet iemand trouwens al waar je andere kristal en spoeltjes zoals deze kan kopen? ![]() Ik wil namenlijk wel een prive kanaal. Altijd mee doen, geen gezeik. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| woei me tuning kit blijkt net binnen te zijn dat wordt donderdag of ergens volgende week inbouwen met toeziend oog van een x aantal man of laat het doen door een prof.. ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| gezocht 15 Turns regelaar.. liefst lager want ik heb net een 15x2 turns motor binnen :P evt tegen bij betaling wil ik hem ruilen heb hier nog een 16T regelaar.Specs van de Carson 16T: afm. 43x34x12 mm Ingangspanning : 4,8-8,4V (4-7 cellen) Belastbaarheid : 1 seconde 200A 30 seconden 50A Continue 28A automatische thermische overbelasting uitschakeling BEC uitgang : 5V 1A Functies : vooruit,achteruit,electronische rem Frequentiesturing : 1Khz Motor limiet : 16 wikkelingen iig ik moet dus ook van deze regelaar af omdat ik er maar 1 heb.. Citaat:
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Als die regelaar OK is heb ik zekers interresse, breng maar mee naar OD, we komen hier wel uit, alleen heb ik geen snellere regelaar voor je in de regel rijdt ik net stock motoren en heel soms een 17T.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Pfff P.O., vlgns mij heb jij een hoop te doen op OD, weet je zeker dat het maar 1 dag is ? Nah, ff zonder gekheid: zoals gezegd neem ik m'n McLaren F1 mee + de ontbrekende stickers. Nu ik 'm eens van de plank getrokken heb (zeer stoffig), de batterijen heb opgeladen en de eerste test heb gedaan merk ik dat alles de verkeerde kant op gaat sturen, voor/achteruit ..... gaat niet goed Nogmaals: misschien is er nog wat tijd om dat bakkie van mij onder handen te laten nemen door één van de "tweakers" ...... is toch zonde: zo'n ding gaat dus echt kneppel-hard !! met gewoon de standaard equipment dusssss |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
kan je op je zender niet reverse servo instellen? over wat voor chassis praten we?
__________________ Dus... | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| F1 chassis, inderdaad klinkt dit als een verkeerde servo-reverse stand, dat probleem is normaal wel via een verborgen switch op te heffen. Welke zender heb je, misschien kunnen we je wel al vanaf afstand helpen (net als Jomanda ...........). Nog een tipje : als je de resterende stickers gaat plakken moet je natuurlijk zorgen dat de kap schoon is. Een vochtige doek werkt prima tegen al het grove stof. Daarna is Glasex het ideale middel, regelmatig gebruiken tijdens het stickeren zorgt ervoor dat de vingerafdrukken niet onder de decals gaan zitten. Mja, OD wordt een pittig dagje, maar gelukkig doen we dit met een perfekt team, dus dat gaat allemaal lukken ........
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| De foto is niet zo denderend daar ik m'n Kodak CX4300 nog aan't "ontdekken" ben, deze was met flits: ![]() Misschien herken je de zender ? - ACOMS mod.nr. AP-201 (8 penlites) De car was oorspronkelijk een Porsche '98 LeMans winner maar heb er later een F1 body voor gekocht + een electronic-speedcontroller (Acoms AT-6) ...dat groene dingetje.... In ieder geval bedankt voor de reactie, je ziet "ons" @ Overdose...... P.S. ooit begon ik met de GrassHopper van Tamiya, die heb ik nog steeds, zij het met een gebroken differentiéel en slecht spuitwerk mwa, die gooi ik ook wel ff achterin...... |
| | |
| | #43 (permalink) |
| OK solution: servo reverse switches zitten op de voorkant, linksonder het etiketje waar Techniplus op staat. Twee kleine schakelaartjes die je op N (normal) of R (reverse) kunt zetten. Gewoon ff allebei verzetten en hij rijdt weer zoals het hoort! En tja, er mogen wel wat sponsorstickertjes bij, tis nu een kale bolide. Trouwens wie is er net met een grasshopper beginnuh, ik heb em ooit verpatst (stom), maar ja, jeuke.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Animocheck telefoon gadget | Phant0m | Shop Junkies | 8 | 31-01-2003 14:09 |