| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik spring niet op mijn kappen, met de topkappen race ik niet eens, eeuwig zonde, en uiteindelijk hou ik wel een collectorsitem over dat veel waard is en jullie een brakke kap.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb "nee, ik durf niet" gevote Ik heb hier een Tamiya 1:10 electric, electronische snelheids regelaar, TX band 1 ? staat er op het cristal dingetje... Porsche 911 GT1 LM winner '98 is 't Ik heb er jaren geleden een McLaren-Mercedes F1 body voor gekocht maar nooit de bestikkering afgemaakt, hij is wel mooi gespoten in de standaard grijs/zilvere kleur.... Dat plein, is dat geschikt voor wagens met een grond-speling van 5 MM ?? of zijn het keitjes en dus meer geschikt voor off-road modellen ? |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dat begreep ik al van eerdere posts idd..... en trouwens: zoveel ervaring heb ik niet in't RC-besturen zelf, dus voor mij word het meer het ontwijken van track-genoten als ik al meedoe Het ging mij indertijd meer om de techniek van de 1:10 bolide dan om het eigenlijke 'racen', neem alleen al het differienteel van de (achter)as: in één woord: geweldig ! Tja, hier staat hij nu al zo'n 4 jaar "half-af" , toen gekocht bij: http://muco.nl/ voor zo'n 350 Gulden + F1 body á F. 75,00..... zou ie 't nog doen ? ......dit RC @ Overdose gedoe begint zo langzamerhand m'n "finish my F1 Mc-Laren-Mercedes electric racing car by Tamiya" gevoel te prikkelen ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tuurlijk doet ie het nog, ff smeren en gaan die hap. BTW tegenwoordig heb je al keus in difs: kegeldif, kogeldif, vrijloppdifs het gaat maar door. Mocht je RC probleempjes vertonen , breng maar mee, en onze deskundigen zullen em eens ff tweaken ......... BTW Po mag dan wel een hoop van die karren hebben, maar ik ben ook meer de sleutelaar en bouwer, rijden doe ik zeer sporadisch, ik kan het niet over mijn hart krijen zo'n hightech karretje teveel pijn te doen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ga op OverDose als et goed is mijn bensu's op pikken, even tune zooi dr in, en dan wil ik wel es effe racen in de track van bensu. Ik heb begrepen dat er een heuze wedstrijd gereden zal worden? Volgens mij zal dr niet de hele dag geraced worden om competitie, dus mischien is et leuk om et gewoon free drive te houden, met een bordje op tafel waar men een prikkertje - een of andere punaise ofzo - in een frequency tabel kan prikken als je met je bensu de baan op gaat. Dit voorkomt prima dat er dubbele freqencys elkaar storen. Maar dan moet je natuurlijk niet van die luie biggen hebben die de pushpinn in de tabel laten zitten als ze dr mee stoppen. ![]() Als er n wedstrijd gereden wordt om een of andere prijs ofzo, wil ik wel effe weten waneer ik die op moet komen halen. ![]() |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Ik kom met een TB01 maar dat had ik al verteld, ik wou even melden dat hij heel snel gaat met die nieuwe motor er in ik denk ~ 60 km/u
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dat bedoelde ik eigenlijk. Dat alleen standaards mogen rijden in n competitie had ik al gezien, en daarna nog even dat je alleen met door de wedstrijdleiding geleverde cars mag racen in die compo. (Mag ik wel mijn eigen kapje dr op dan? ) |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Freak, buiten de standard bensu races op het circuit zal er uiteraard wel een mogelijkheid zijn om met tuned bensu's een rondje te scheuren. daar zal ik de track niet voor dichtgooien hier weer verder met het onderwerp ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Animocheck telefoon gadget | Phant0m | Shop Junkies | 8 | 31-01-2003 14:09 |