| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juni 2003 Locatie: omg. breda
| ff vraagje: ik heb nog zp'n termaltake hardcano HD koeler in m'n kast zitten (met 2 lcd's erin voor de temps) maar daar zijn de sensors van kapot. De ene geeft een te lage temp aan en de ander is er helemaal afgebroken... kan ik zoiets ook nog op overdose halen???, of kan iemand zoiets voor mij meenemen want bij de electroshops bij mij in de buurt zijn ze niet te verkrijgen. oh en ik wil mijn case nog wel aanbieden (deze: http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/697092 ) voor het inbouwen van een lcd. Weet nog niet precies wat voor een (kon je toch ook op overdose kopen??) btw: nog steeds geen lift gevonden...iemand die in de buurt van breda komt??
__________________ specs: A7n8X--AMD2500@3200--2x256DDR Corsair pc3500--GF6600LE@6600--2x160 gig hdd--SBLive--wc |
| |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik wil mijn Thermaltake Xazer2 es verbouwen. Wat ik wil doen: - Case uitrusten met fadende regenboog ledjes * - HDD UV meter afmaken** * Mijn Groene CCFL en Blauwe ledfan wil ik dr uit slopen (iemand interesse?), en ik wil es iets gaan doen met een bende van die coole regenboog leds. [s]Kan de crew me daarbij helpen? Ik ben niet echt handig met electronica (IC's proggen enz , solderen kan ik wel.[/s]** Mijn plaatselijke electroboer werkt niet echt mee met het verkrijgen van de leds die ik wil. (Steeds de verkeerde), De aansturing voor de leds is al af. Ik vroeg me ook af of er hulp zal zijn voor het maken van print[s]s[/s]. Ik moet nog een printje maken voor [s]de aansturing van de regenboog leds, en nog[/s] een LED mount voor de HDD VU meter. Mischien dat iemand me daarmee kan helpen? Ik probeer zoveel mogenlijk zelf voor onderdelen te zorgen, maar als iemand me daarbij wil helpen, heel graag. Ik moet nog hebben: 10x regenboog LED's (Welke precies weet ik niet zo goed) 7x Platte 5mm Diffuse LED's Groen. 7x Platte 5mm Diffuse LED's Geel. 7x Platte 5mm Diffuse LED's Rood. -x Printplaat voor platte led mount. [s]-x Printplaat voor 10x regenboog led aansturing.[/s] [s]-x Onderdeeltjes die nog nodig zijn voor zon regenboogled aansturing (kan iemand me hiermee helpen?)[/s] Ps. Ik wil ook graag een LCD apparaatje maken van modwarehouse, maar das pe-order, dus dat wordt thuis knutselen denk ik. ![]() EDIT http://www.bit-tech.net/article/92/ Schrap de regenboog LED print maar. de ledjes zelf moet ik nog wel hebben natuurlijk. ![]() |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ok uhm wanneer weten we welke van deze verzoeken er ingewilligt worden......?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #34 (permalink) |
| Zal wel goed komen denk ik, die menskes hebben et allemaal best druk met regelen denk ik. (Ik hoop dr ook niet teveel op dat ze dat wat ik nodig heb ook daadwerkelijk voor me kunnen regelen, maar je weet maar nooit. ) |
| |
| | #35 (permalink) |
| Ik heb inmiddels iets bedacht. Zochten jullie nog Windowmod proefkonijnen? Bij mij mag er n dakraam in als jullie nog iemand nodig hebben. :P Mits et netjes is (en dat zal vast wel, in jullie professionele handen) wil ik wel betalen ervoor. |
| |
| | #37 (permalink) |
| Laat het dus duidelijk zijn..... alleen me LCD moet er nog in @ Overdose....... de rest is al gebeurt.... dank u voor uw aand8 :P
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003
| ff iets heel anders dan al die casemods, nl een Club 3d Radeon 9700. Ik wil deze graag voltmodden, aangezien ik al artifacts krijg bij 327Mhz core >/ Is er een ervaren voltmodder die het leuk vind om dit voor mij te doen @ overdose :P ? Zelf heb ik erg weinig ervaring met electronica solderen, dus ik ben er een beetje huiverig voor. |
| |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Hihih laten we hopen iig tot 13 juli :P (dag na overdose)
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |
| Hier bang voor zijn? | SiLaTroN | Area 1337 | 23 | 15-01-2004 09:26 |
| Laat hier eens zien wat voor bende jullie allemaal hebben. | Area 1337 | 203 | 9-09-2003 15:06 | |
| Plaats hier jouwn Case Mod!!!!!!!!! :D;) | Damasda | Casemod Junkies | 5 | 7-05-2003 10:04 |