| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| @ raven, ik heb wel interresse in een xtra blacklight + inverter :P
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| aha tja helaas sorry man, heb nog mee rmoet ff lijstje maken
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Helaas is de ruimte in Eindhoven beperkt en concentreren de commercieele aktiviteiten tot de twee sponsor kramen. Dump je spul op voorhand op het recycle forum en spreek af het op OD te overhandigen, dat is de enige optie. Misschien op een volgende ruimere editie, maar ditmaal concentreren we ons om de beschikbare ruimte zo informatief mogelijk te benutten.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Daar heb je natuurlijk gelijk in P.O., deze dag is niet ingericht voor dit soort praktijken, aan de andere kant, gezien de reply's in korte tijd kun je misschien zeggen dat er animo voor is.... Maar toch, ik denk voor degene die hier toch tijd en intresse voor kunnen vrij maken op deze dag moeten deze mogelijkheid benutten... Zoals B.B. zojuist reageerde: koffer-bak ruil/verkoop: op de parkeer-plaats is iedereen toch vrij in "ambulante handel" ?? Zalig zijn zij die met de auto reizen :P *Is dus toch zaak om herkenbaar naar de O.D. te komen, ook al spreek je vantevoren wat af.... ik ga toch voor een T-shirt met m'n nick-name erop.... * |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| In de loods geen ruilbeurs cq rommelmarkt praktijken, ik hoop dat dat duidelijk is: op straat ook geen overlast veroorzaken. Wat jullie in een stil hoekje uitwisselen zal me worst wezen maar dat staat volledig los van Overdose, en daar is Bart ook van op de hoogte. Ik gooi em bij deze op slot, over dit punt is geen enkele discussie mogelijk, sorry guys, maar daar zijn hele duidelijke afspraken over gemaakt, tja en ik hou me strikt aan de afspraken, en al helemaal als ik die met sponsors maak waar ik volledig van afhankelijk ben. Ik ga dus geen moeizaam opgebouwde relatie op het spel zetten voor wat tweede hands zooi. Ter informatie: deze discussie is enkele weken geleden ook al binnen de crew gevoerd en daar is besloten dat dit geen optie is. Lekker duidelijk toch? enne NOFI hoor :P
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| « -
|
Topic @ GoT » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 4-Pin P4 naar 8-Pin EPS 12V Vraag | FuriousHamster | Hardware Junkies | 2 | 17-03-2007 13:00 |
| Camcorder naar pc | NecroCide | Area 1337 | 5 | 6-12-2004 20:41 |
| van AT naar ATX | Pepz0rZ | Casemod Junkies | 7 | 28-09-2003 21:17 |
| PC naar TV | Jessy | Hardware Junkies | 12 | 27-05-2003 21:53 |