| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| De titel zegt het al, wie komen er allemaal? Ik kom in ieder geval wel en ik hoop een heleboel meer mensen, zet in dit topic neer of je komt of niet met eventueel nog een opmerking of iets dergelijks ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ga ook lekker komen, en wat soldeer/plexi/window workshops geven, en natuurlijk mee doen aan de 'Meet 'n Greet' !
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| ik kan niet ik heb nu al een half jaar een afspraak staan op die datum dan heb ik festival ( www.dijkpop.nl ) anders was ik zeker van de partij wel jammer eigelijk dat ik niet kan.
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Tsja, al op een aantal plaatsen aangegeven: Ik wil wel, maar ga het mogelijkerwijs niet redden. Zit midden in een verhuizing! Als het opknappen een beetje wil vlotten kan ik het weekend voor Overdose de spullen over-verhuizen, en kan ik naar Overdose. Als het tegenzit, moet ik tijdens Overdose met spullen gaan rijden Als ik het ga redden, kan ik 3 personen (bij voorkeur leuke bevallige jongedames ) meenemen, zie carpoolen-topic!
__________________ There are 10 people in this world; those who dig binaries and those who don't |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Wouldn't wanna miss it for the world! En toch snap ik niet dat sommige mensen iets kleins als een kleine afstand als belemmering zien. Deze dag wordt er een om nooit meer te vergeten! teveel te doen, leuke mensen, toppie gewoon! En je kan zeggen dat je bij de eerste Overdose aanwezig was Maak er een leuk dagje uit van, neem je vrienden mee!
__________________ Dus... |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
ik ben daar dus 1 van, ik zit nog zonder OV kaart, en mijn budget is ook niet erg groot, aangezien mijn ouders nog een paar honderd terug krijgen. met iemand mee kunnen rijden, of met iemand mee in de trein die wel een OV heeft (meerijder 40% korting) zou erg fijn zijn. | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
keep your hopes up ![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
/met denkt..... maybe dat ik met B_B mee kan. eindhoven is zuid, B_B noord, ik midden. is voor hem waarschijnlijk maar 5 minuten omrijden omdat ik dicht bij de A28 woon. dat zal ik maar eens gaan vragen | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Natuurlijk kom ik...maak er gewoon een lekker lang weekeinde van. Als jullie nog hulp nodig hebben met opbouwen... ik kom uit Den Helder maar moet nog even kijken of ik iemand mee kan nemen... CU There
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie is allemaal over? | Pawiro | Area 1337 | 44 | 11-07-2007 21:29 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 18:49 |
| Zal Modwarehouse.com terug komen? | brantje | Area 1337 | 13 | 8-07-2004 17:13 |
| Kan niet op 2e harddisk komen. | Frenger | Hardware Junkies | 4 | 2-04-2004 12:13 |