| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Allemaal leuk en aardig, maar misschien is beter om de dag van tevoren alleen crewleden te hebben daar, meer mensen is wel handig met opbouwen, maar misschien is alleen crewleden toch beter... PO hier iets over te zeggen?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik ksan helaas niet komen mijn oom trouwt die dag ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| /me is natuurlijk ook van de partij ik zit aleen nog te bedenken hoe ik me case op het station wil krijgen, heb niet zo'n zin om 5 km met een pc achterop te gaa fietsen btw. van hoe laat tot hoe laat is het ? wil er namelijk van begin tot einde bij zijn ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| bij de weg, is er iets van een bar oid, want anders moet ik de noodvoedselpaketten (scrabble 4x woordwaarde) uit de kasten halen
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Er is een hapkraam met lekker broodjes vette hap en vloeibaar spul aanwezig. Wil je iets anders eten: NP, een paar honderd meter verder en je zit in horecaluilekkerland (3x woordwaarde plus 4x letterwaarde ) waar je ook ander soorten voedsel kan kopen. Op de dag van te voren wordt er door enkele crewleden gewerkt (opgebouwd) denk niet dat we daar al te veel andere mensen bij kunnen toelaten. BTW PO pendelt vrijdag en zaterdag gewoon op en neer. 100 km is wel te doen. Op zaterdag kan ik er nog wel 1 of 2 meenemen die vanuit Limburg mee willen karren, das iig bespreekbaar, al kan ik me daar nu nog niet op vast pinnen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
TUX TUX TUX TUX roxors man! Maare, die zou hier ook nog eens uit vanhuis... in een doosje -> afgesproken @ oc-day's van vorig jaar....
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb wel een paar eisen: -Die loods moet verwarmd zijn -Die loods moet een bed hebben met een goed kussen en een watermatras-achtig iets -Een warme douche om sochtends wakker te worden (niet koud :P ) ![]() Nee ff serieus, ik kom waarschijnlijk ook de dag vantevoren en ik neem dan gewoon een slaapzakkie mee ![]()
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Het ontbijt bestaat uit speciaal geselecteerd echt Engels ontbijt. De lounche is dagelijks geopend van 7:00 tot 13:00, en elke kamer heeft een aparte douche en toilet ruimte. Ook bestaat er de mogelijkheid om ontbijt aan uw kamer geserveerd te krijgen. Tijdens uw bezoek aan Eindhoven kan u ook...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie is allemaal over? | Pawiro | Area 1337 | 44 | 11-07-2007 21:29 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 18:49 |
| Zal Modwarehouse.com terug komen? | brantje | Area 1337 | 13 | 8-07-2004 17:13 |
| Kan niet op 2e harddisk komen. | Frenger | Hardware Junkies | 4 | 2-04-2004 12:13 |