| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #50 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Goed en slecht nieuws. Slecht nieuws: Harmelen heeft geen (werkende) station, dus ik moet een andere locatie zien te vinden Goed nieuws: In heb de admin van BeP gemaild, en hij lijkt geïnteresseerd ![]() |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| mwah, ik wou met eventjes aanmelden bij dat meeting-site gedoe, voer ik vrolijk het wachtwoord in, link veranderd maar gebuert niks.. Moet ik dan gewoon wachten of doet ie het niet? :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Ik zou wel willen, maar hoewel ik op nog geen 25km van de grens woon zal het voor mij waarschijnlijk gewoon niet haalbaar zijn om daar te geraken . Heb overigens ook niet veel zin om langer onderweg te zijn dan daar te zijn dus jah . |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| ze hebben mij altijd gezegd: "als ge overdrijft, doe het dan ineens goe" . Nee maar ik vind het gewoon een beetje lullig om toch makkelijk 2 uur(met mijn pc dan nog ) op de trein te zitten voor een enkele reis . Zou er graag bij willen zijn, daar niet van, maar dat is wat, 4 uur verliezen tegenover hoeveel uur echt daar zijn?![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Planning maken | Lampje | Software Junkies | 5 | 17-01-2004 23:30 |