| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Ik wil nu niet lastig doen ofzo, maar LAN of Casemod showstandje = Kast (+scherm) meebrengen, en dat is niet echt handig voor de mensen die OV'en !
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Even voor de duidelijkheid ![]() Het is voor mij ook duidelijk dat mensen die met OV komen geen zin hebben om hun full-tower case van 20 kilo mee te sjouwen. Maar dit is ook niet nodig. Ik denk dat de meesten die hun eigen pc meenemen het niet zo erg zullen vinden om een keertje iemand anders erachter te laten, en niet iedereen hoeft z'n casemod mee te nemen. Dus dit is ons probleem niet. Ons probleem is wel, dat er nog steeds maar 5 mensen zich hebben aangemeld... EDIT: 500ste post ![]() ![]() |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Citaat:
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Zoals ik al eerder heb gezegd is het misschien alsnog interessant om wat andere Casemodding sites in nederland te kijken of daar interesse is. Tis allemaal heel leuk en aardig om het alleen met CJ te doen, maar het gaat tenslotte om de casemod community, niet zozeer de naam die eraanvast hangt. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Optie voor de locatie: Dorp iets ten westen van Utrecht, met station. Zaal van 55m2 voor 12 euro per uur. Zelfmeegebrachte etenswaren toegestaan, drinken moet je daar kopen. Wat vinden jullie ervan? Ohja, als de aantal deelnemers niet groeien gaat het óf niet door, óf gaan we samen met een andere forum (wat Azariel dus ook al zei). |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Bijna Harmelen![]() Dezibel Multi-funcioneel centrum EDIT: BlackWhizz, heeft Donnie1992 je nog gebeld/gesproken over de vracht? ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Planning maken | Lampje | Software Junkies | 5 | 17-01-2004 22:30 |