| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Jep, als het een beetj bereikbaar is wel ik ook wel even komen kieken. Maar overijssel is al tever voor mij. Woon ergens onder rotterdam, en heb geen ov meer.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ok, nu begint het allemaal een beetje problematisch te worden. Het is dus duidelijk dat de locatie ergens in de buurt van Utrecht moet zijn, of nog iets zuidelijker. Maar Hengelo was veel mooier geweest, omdat we daar een grote partij gratis computers konden halen ( 40 stuks) voor de OC-competitie. Of iemand die een beetje uit die richting komt moet willen rijden met een busje... Iemand nog ideën? EDIT: Niet Hengelo, maar Almelo ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 30-06-2008 om 14:39. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Voor wat betreft tijden of locaties: laat in ieder geval het idee los dat je het iedereen naar de zin wilt maken, dat lukt toch niet. En verder: Meeting-Manager.nl - Meeting-Manager.nl
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Bedankt voor de tip Carpento! Zou iedereen die wil komen zich nog even aanmelden op http://www.meeting-manager.nl/325/ ? Het wachtwoord is cjmeetingAls data heb ik maar elke zaterdag vanaf aanstaande tot de 23e genomen, en de voorkeurlocatie moeten jullie nog even invullen bij de aanmelding. Dat is dan wat makkelijker met de planning. @PureOptical: Dat zou heel mooi zijn! Als er al wat vordering inzit mail/PB ik je wel ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Stuur maar een PM of gebruik het mailadres dat ik bij de meetingmanager achtergelaten heb. Een kanttekening: mits dit evenement op particulier initiatief gebeurt zal ik een aantal leuke sponsorpakketen regelen. Mocht DIS de organisatie overnemen dan mogen ze ook gewoon zelf sponsors en/of prijzen zoeken, dat wou ik even kwijt ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Zou iedereen even wat duidelijker willen zijn? En zich even aanmelden bij meeting-manager? Ik zie veel mensen schrijven dat ze 'niet te ver' willen reizen, maar wat is niet te ver? En waar woon je dan? Wat is niet te veel opkomst?![]() ![]() Een koeienstal... lijkt me niet echt een droge, goedgeïsoleerde, stopkontaktvolle ruimte Maar het zou opsich wel weer de huur schelen![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Als ik zo ff kijk naar die planner, zou ik de tip willen geven om het misschien zelfs nog wat verder door naar achteren te schuiven. De aankomende weken red je toch al niet omdat je nog dingen als locatie etc moet regelen. Na de 23e hebben natuurlijk minder mensen nog vakantie, maar als je het toch op een zaterdag gaat doen hoeft het natuurlijk ook niet perse tijdens de vakantie te zijn. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Je hebt gelijk, ik heb het aangepast. Zouden de mensen die zich al aangemeld hebben even hun aanmelding bijwerken, en de mensen die zich überhaupt nog niet hebben aangemeld op meeting-manager dit willen doen? Danku ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Planning maken | Lampje | Software Junkies | 5 | 17-01-2004 22:30 |