Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Event Junkies > Overige Events
Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-08-2007, 07:36   #1 (permalink)
Banned

Standaard the Benelux Casemod League 2007

De inschrijving voor de the Benelux Casemod League 2007 is geopend.
Via de sitetBCL kan je je inschrijven. De tBCL vind dit jaar niet in Rijswijk plaats in de maand december. Maar verschuift naar de maand november.
Dit jaar wordt de finale van de tBCL 2007 ook niet gehouden tijdens een Lan-party, maar verschuift het naar een beurs.
2006 was een zeer geslaagd jaar voor de tBCL hopen dat 2007 dat ook wordt.
Voor 2007 hebben we wel een publieksprijs aan het geheel toegevoegd.

Dat betekend dat er 13 prijzen te verdelen zijn over 10 man. De publieksprijs staat los van de vakjury. Vorig jaar was de prijzenpot ruim 7000 euro. Ik ga me uiterste best doen om deze te vergroten. Het streefbedrag aan prijzen is 10.000 euro voor de finale van de tBCL 2007 Die groter heftiger en spectaculairder zal zijn dan in 2006

Vragen kom maar. De meeste informatie vindt je op de tBCL site en het forum daarvan.
Hoop weer een paar schitterende casemods en caseconstructies te zien dit jaar.
Schrijf je in en maak kans op de titel beste casemod of caseconstructie van the Benelux.
Ediejo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-08-2007, 17:31   #2 (permalink)
Banned

Standaard

Ik merk dat er op diverse forums wat raar naar de jurering van de tBCL wordt gekeken.

Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. We hebben een zevental jurypunten. Voor iedere jurypunt krijgt iedere deelnemer op voorhand 10 punten. Ieder jurylid bekijkt individueel hoeveel punten per jurypunt er eventueel in mindering wordt gebracht.

(Het aantal jurypunten van zeven kan nog uitgebreid worden.)

Ook hebben we zitten dubben over de verdeling van de prijzen. Wat laat je het zwaarste tellen. Vakjury of publiek?

Vorig jaar trok dat evenement ruim 30.000 bezoekers. Als daar 10 % van stemt dan heb je 3000 stemmen te tellen. Na overleg met een ander jurylid en sponsors zijn we van mening dat de eerste prijs in de categorie Publieksprijs dan ook de grootste prijs moet zijn van de tBCL 2007. Daar komen de meeste stemmen vandaan en dat volgen we. De WoW factoor waar het grote publiek voor valt levert dus ook de grootste prijs op. We weten dat het publiek op een totaal andere manier naar een casemod kijkt, dan een ervaren casemodder. De prijzen voor de nummers 2 en 3 in de categorie publieksprijs zijn minder goed gevuld als die van de nummers 2 & 3 van de vakjury in de categorie Casemods en Caseconstructie.

Ik hoop wat duidelijkheid te hebben gegeven. Mochten er nog vragen zijn brandt maar los.
Oud 8-09-2007, 08:13   #3 (permalink)
Banned

Standaard

We zitten in september en begin september zou ik met meer informatie naar buiten komen. Betreffende de locatie van de tBCL.

Vele hebben al zitten denken in de richting van Gameplay!

Ik ben inderdaad in onderhandeling met Gameplay voor de editie 2007 van de tBCL. Ik had gehoopt begin september naar buiten te komen met de locatie. Maar het is nog niet 100% rond met Gameplay. Dus kan ik nog niet zeggen we gaan naar Gameplay met de tBCL maar het ziet er wel erg goed uit.
Oud 4-10-2007, 21:45   #4 (permalink)
Banned

Standaard

En dan worden geruchten toch werkelijkheid..... de TBCL zal plaatvinden tijdens GAMEPLAY. Gezien de bezoekeraantallen die dit evenement trekt is dit de plaats waar je een mod aan het grote publiek laat zien ....
Oud 4-10-2007, 22:09   #5 (permalink)

GC_Vos's schermafbeelding

Standaard

Hey, wat vreemd dat ik nu pas merk dat dit evenement er bijna aankomt. Als ik dat eerder had geweten had ik er rekening mee gehouden. Wie gaan er allemaal?
GC_Vos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-10-2007, 20:19   #6 (permalink)
Banned

Standaard

Ik wil toch even een update plaatsen wat de prijzen betreft.

MSI heeft ook wat prijzen toegevoegd aan de TBCL 2 mainbords en een M670 notebook.
Helaas is het tbcl-forum tijdelijk buiten gebruik De provider Xynata.nlheeft hun servers geupdate waardoor er geen phpbb2 meer ondersteund wordt. Nu moet ik upgraden naar phpbb3. Maar ik heb daar geen ervaring mee. Dus door toedoen van Xynata.nl werkt het forum niet meer. Lekker geregeld zeg! Op de site van de tBCL staan ook alle prijzen.
Oud 9-11-2007, 22:36   #7 (permalink)
Banned

Standaard

De deadline voor de inschrijving schuift op naar woensdag 14 november. Zaterdag 17 november worden de finalisten bekend gemaakt. Tevens ben ik zo slim geweest om de skin van het forum te veranderen. Waardoor sommige niks meer kunnen posten. Daar wordt hard aan gewerkt.
Oud 10-11-2007, 19:54   #8 (permalink)

Stievius's schermafbeelding

Standaard

Ediejo en fora zijn geen goede vrienden
Oud 10-11-2007, 20:00   #9 (permalink)
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stievius
Ediejo en fora zijn geen goede vrienden
Dat heb je helemaal goed. Nil zei ook al blijf jij daar nu maar af en hou het bij je mods dan doe ik het forum. Totaal geen slecht idee volgens mij.
Oud 16-11-2007, 22:29   #10 (permalink)
Banned

Standaard

Dremel doet zijn uiterste best om live modden te realiseren tijdens gameplay in de stand van de tBCL. Je moet dan denken aan 2 kleine dremel standjes net zo iets als tijdens de PCX. Een scrollstation staat er ook dus mogelijk heden zat. Tevens hebben we AC-ryan benaderd voor wat extra plexi. Kasten en of een zijpaneel zelf meenemen als het door gaat.

Tevens staan er 3 merken in de sponsorlijst. Waarvan de prijzen nog niet exact bekend zijn.

Wij als crew weten wel het een en ander.

Foxconn 10 mainboards.
Coolermaster. Diverse kasten – power supplies – case fans. En nog wat.
Dremel: Zover ik weet de ScrollStation™ en nog wat volgens mij.

Zodra de prijzen exact bekend zijn volgt een update van de prijzen pot.
Iedere finalist gaat in ieder geval met een case – PSU en mobo naar huis.
Oud 17-11-2007, 18:25   #11 (permalink)
Banned

Standaard

Finalisten tbcl 2007 bekend.

Alle finalisten van harte gefeliciteerd en tot ziens op gameplay.
Oud 18-11-2007, 18:37   #12 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

G****r, is het serieus dit weekend al? Helemaal vergeten en nu moet ik dus komend weekend zeer waarschijnlijk werken :/
Oud 18-11-2007, 21:43   #13 (permalink)
Banned

Standaard

Ja, het is volgend weekend al.

Hier zijn we te vinden in hal 8.
Oud 19-11-2007, 22:56   #14 (permalink)
Banned

Standaard

Vorig jaar hadden we een prijzenpot van net 7000 euro. Nu zitten we daar weer vlak tegen aan. Woensdag gaan Snakez en ik nog 10 mainboards ophalen bij Foxconn. Dan heeft iedere finalist minimaal een Case-Psu en Mobo. En de prijzenpot is weer net zo groot als vorig jaar. En wie weet wat er op GP nog bij komt.
Oud 20-11-2007, 07:31   #15 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Ik kom hoogstwaarschijnlijk zaterdag nog even langs Tenzij Blackcrown me nog over kan halen en veel meer mensen vrijdag al komen :P
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
the Benelux Casemod League 2008 Ediejo Overige Events 19 10-07-2008 09:24
Benelux casemod league PeaceMaker Overige Events 22 2-06-2007 10:10
[CM] Tomb Raider casemod (#1 NKCM 2007 !) Terw_Dan Casemod Junkies 19 24-04-2007 14:32
[Casemod] Goede casemod shop? Code-X Casemod Junkies 2 1-02-2004 16:41
Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... FiXeL CaseJunkies Support en Feedback 15 25-09-2003 18:42

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.