| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Nope, zondag kom ik sowieso niet ![]() Edit: Jeej, 555 posts, 5/6 evil ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
Mooie prijsjes Ed! | |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Citaat:
![]() ![]() Ook Point of View heeft nog een actie aan gameplay gekoppeld. | ||
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Prijzenpot is geupdate op de tBCL site. We zijn over de € 8000,- heen De nummers 1 vakjury krijgen net zo als vorig jaar een kompleet systeem. Eerste foto’s van het opbouwen staan ook online. | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Ed of iemand anders wil dat vast wel doen ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Het opbouwen is achter de rug laat Gameplay maar beginnen. Al is het hier nog een flink zooitje. Krimpfolie is vervangen voor doek. Krimpfolie was niet toegestaan. Brandgevaar! Maar dit staat beter. ![]() ![]() Sommige dingen zijn gedoemd om te mislukken. ![]() Zo is het geworden. Nu alleen de mods nog. ![]() ![]() ![]() ![]() Tot morgen. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Ik heb wat foto’s gemaakt. Helaas me statief vergeten en dan wordt het lastig zonder flits. Ik heb de meest acceptabele er tussen uit gehaald. ![]() ![]() ![]() ![]() Dit was zonder flits. ![]() ![]() ![]() ![]() Dit was met flits. Ik ben blij dat Neander en Erwin morgen komen. Dan kunnen die wat foto’s maken. Ik had echt geen tijd. Sorry ik kan niet alles tegelijk. ![]() Hier was ook nog wat te doen. ![]() Crisis om precies te zijn. Dus wil je Gamen op de Carbon Li met een een 40 inch LCD scherm. Kom naar de stand van de tBCL. ![]() ![]() Even een vraag welke is goed en welke is fout. ![]() ![]() Morgen meer. ![]() |
| | |
| | #28 (permalink) |
| De felicitaties van Point of View aan de winnaars. En die slot zin. Gentlemen, congratulations with your prizes and we hope to see you next year! Dus wil je volgend jaar ook met je Casemod of Caseconstructie in de finale staan van de tBCL. Tijdens het grootste Game event van de Benelux. Begin dan maar snel aan een nieuwe mod of pak je ouwe op. De inschrijvingen kunnen wel eens heel snel open gaan. Voor 2008. 1-1-08 is een mooie datum. Mede omdat we weten dat we in 2008 weer op gameplay zijn. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| the Benelux Casemod League 2008 | Ediejo | Overige Events | 19 | 10-07-2008 09:24 |
| Benelux casemod league | PeaceMaker | Overige Events | 22 | 2-06-2007 10:10 |
| [CM] Tomb Raider casemod (#1 NKCM 2007 !) | Terw_Dan | Casemod Junkies | 19 | 24-04-2007 14:32 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |