| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Waarschijnleik ga ik ook naar de bbq maar voor ik me inschrijf wil ik even wetten of er mensen in de buurt zijn die mee willen rijden, want ik leen de auto van ons ma/pa en alleen als er meerdere mensen mee rijden vinden ze dat goed vraag me niet waarom maar het is zo. dus bij deze zijn er mensen in de omgeving van tilburg/den bosch/breda die mee willen rijden deze dag. zo niet dan wordt het wat lastiger om te komen.u kunt mij mailen of pm`en. plaats voor 4 man op is op ![]() greeets franssnarf
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| nee ongeveer 10 min rijden naar begin en 20 naar eind tilburg, hoezo?
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| anders wilde ik wel carpoolen met je ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| en dat kan, ik moet aleen nog ff kijken, want zit met mijn werk wat niet echt wil mee werken. maar ik pm hier nog wel over.
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 april 2006 Locatie: Enschede
| Even een oproep vanuit de organisatie: Uit de polls bleek dat er erg veel enthousiasme was voor het idee, waarna wij aan het organiseren zijn gegaan. Een tegenvaller is dan ook dat wij op dit moment het betreurende aantal van 5 inschrijvingen hebben .Het aantal deelnemers dat we nodig hebben om de BBQ door te laten gaan ligt vele malen hoger. We hebben dus meer inschrijvingen nodig! Ga dus naar het inschrijfformulier, en schrijf je in zodat de Grote Gezellige Casemod BBQ door kan gaan . |
| | |
| | #41 (permalink) |
| helaas kan ik niet naar de bbq, heb zojuist al mijn planningen voor komende maand gekregen, en die dag valt op een werkdag waarvan ik vanwege vakantie geen vrij kan krijgen, dus bij deze kan ik helaas niet mee. groeten franssnarf
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Citaat:
![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | |
| | |
| | #45 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | ||
| | |