| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 april 2006 Locatie: Enschede
| Citaat:
Verdere ideeën worden nog wel bekend gemaakt, we gaan eerst beginnen met de boel op poten zetten. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2003
| Goed om te zien dat ook hier het enthousiasme groeit! De openingspost is zojuist aangepast, er is wat meer concrete informatie beschikbaar alsmede een aantal nieuwe polls. Bij deze wil ik de potentiele deelnemers verzoeken de nieuwe openingspost z.s.m even door te lezen aangezien we e.e.a. volgende week definitief vast willen leggen als organistatie. Thx en we maken er samen wat moois van!!!!!
__________________ ergens ben ik een schroefje kwijt, maar zie dit maar eens te vinden tussen alle zooi hier |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Klinkt allemaal goed en leuk! Alleen, Utrecht is wel weer zo lekker ver weg vanaf Groningen Ik weet dus nog niet of ik heen ga, voor mij wordt het dan al gauw tegen de 60-70 euro met dat openbaar vervoer erbij.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Jah Hilco alles is ver weg van gronigen .Utrecht ligt het meest centraal dus dat is het makkelijkste voor iedereen. Ik heb trouwens de polls ingevult ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Even ter info: Er zijn wat problemen met het pollscript waardoor de scores niet geheel kloppen bootz heeft beloofd hier zsm naar te kijken en aangegeven dat die van GOT waarschijnlijk klopt aangezien deze de hoogste score geeft!
__________________ ergens ben ik een schroefje kwijt, maar zie dit maar eens te vinden tussen alle zooi hier |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Nog maar een mededeling van huishoudelijke aard ![]() Gisteren is de 2e vergadering omtrent de BBQ geweest en zijn er veel concrete zaken besproken, waaronder 1 belangrijke. De nieuwe stemronde zal doorlopen tot maandag 14 mei, daarna zullen er definitief spijkers met koppen geslagen worden en kan er ingeschreven worden.
| | |
| | #22 (permalink) |
| Zow, eindelijk is het zover, er kan ingeschreven worden ![]() Lees de openingspost even opnieuw door en je komt vanzelf bij de link naar de inschrijfpagina ![]()
| | |
| | #25 (permalink) |
| kijk dat zie ik graag ![]() Buffalo, jij krijgt overigens waarschijnlijk nog een tweede inschrijfmail aangezien er iets mis ging met het verwerken van de inschrijfmail in mijn mailclient, maar je inschrijving is goed verwerkt in de database dus daar hoef je je geen zorgen over te maken en je hoeft je dus niet opnieuw in te schrijven!
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
Fijn dat je het iniedersgeval laat weten ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |