| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007
| hallo, gaat er nog iemand naar codemasters campzone 2007 http://www.the-party.nl ik hoop et wel ik ben er zeker 3 dagen lang ! wat lees ik nou ''ok in 2007 zal op Getronics PinkRoccade The Party 5 het Nederlands Kampioenschap Casemodden plaatsvinden. Deze derde ediite van het NK Casemodden wordt georganiseerd en uitgevoerd door CaseJunkies.com welke een bewezen expert op het gebied van Casemodden is'' jeej!!! btw als er nog iemand gaat geef even je plaats door. dan kan ik wat digter bij gaan zitten :P voor iedereen die zin heeft in wat ut2004 |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Dit jaar weer van de partij, dat event is geniaal, mochten er nog meer mensen gaan, de locatie is wel veranderd ! cyu on !
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Maak maar ff een fatsoenlijk topic, deze is geen touw meer aan vast te knopen. Campzone en The Party zijn iets volkomen anders (alleen dezelfde organisatie erachter), en bovendien hebben we voor The Party een heel subforum gereserveerd ![]()
__________________ Those were the times... |
| |