| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Overige Events Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Hier nog lui die volgende week naar Hannover afreizen? Ikzelf ga vanuit mn werk, eens kijken of die halletjes nou echt zo groot zijn. ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Ik ben net terug van Cebit, maar wat is dat groot zeg. Niet normaal meer, maare ik ga nu maar eens slapen en dan post ik morgen de foto's wel ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #4 (permalink) |
| En zoals beloofd heb ik hier de foto's, gemaakt met me 3 megapixel mobiele telefoon. Dus de kwaliteit is niet bijzonder hoog, maar ik heb er ook een paar gemaakt met een digitale camera en die komen eraan http://picasaweb.google.nl/xboxfreak1989
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 februari 2006
| ik ben zaterdag ook geweest, om 5 uur sochtends met de auto vertrokken en om precies 9 uur waren wij in hal 1. Je kan je eigen niet voorstellen hoe mooi Full HD DVD Televisie is, een scherpte NIET normaal gewoon. nog een paar mooie auto's gezien zoals de nieuwe audi TT. Microsoft was ook goed vertegenwoordig met tegen de 170 servers een filesysteem waar 138 TB opslag ruimte inzat(iets in die richting) de Commodore gaming kasten, ook niet iets om te missen en de verschillende éxtra grote televie's van bijv 103 inch en 205 inch. wij hebben wel foto's gemaakt maar die staan nog niet online. zodra ze online staan zal ik er een paar posten
__________________ "Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud" "Wanneer ik brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle" "Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek" |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| niks aan vandaag, vrijwel alleen maar commerciele en zaken gedoe. Haast geen leipe kasten in de cases sectie, alleen commondore sprong er keigoed boven uit! Aan koeling was er bijna niks nieuws. weinig spectaculairs gezien. En waarom kon je dr bijna niks kopen? Trouwens, intel heeft geen smaak kwa boothbabes opmaken, gadverdamme :P deze barebone hek trouwes nog gezien: http://www.caseumbau.de/test482/gross/cebit2007_229.jpg leip ding! stonden trouwes ook nog paar leipe auto's zoals een lambo en een pontiac ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Dan vind je er volgend jaar helemaal niks meer aan. De meeste standhouders staan daar om zaken te doen, het is dan ook niet echt een eindgebruikers beurs.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Haha, die barebone (waarvan je link het niet doet :/ ) stond op de stand van Foxconn. Ik heb hem wel gezien, maar dat zag er leuk uit Op die link van mij staat er wel een foto van tussen. En hier die dooie link nog eens, maar nu wel goed :http://www.caseumbau.de/test482/gross/cebit2007_229.jpg
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Cebit 2007 | creeper89 | Overige Events | 8 | 26-11-2006 09:17 |