| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik ga zaterdag of zondag licht er aan of ik iemand vind die zin heeft om mee tegaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Morgenmiddag dus. Ik schat van 13:30 tot 17:00. Ik kan mn CJ-shirt wel aantrekken ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik weet niet wat ik dr van moet vinden :P Voor oude PC's, dito laptops, en oudere TFT's, DVD-doosjes, printerinkt etc zit je geramd, soms ook voor leuke prijzen. Voor nieuwe hardware zijn genoeg stands, maar goedkoper dan via internet wordt lastig. Maar met wat goed opletten zijn er soms leuke dingetjes te halen ![]() Al met al zou ik er niet alleen voor de markt heen gaan, tenzij je vrijkaartjes hebt, en niet van ver hoeft te komen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Het wordt elk jaar gewoon minder. Vorig jaar voor het eerst in jaren weer geweest en dat was een flinke teleurstelling. Wat ik zo hier en daar allemaal lees is het dit jaar zelfs nog erger. Voor koopjes hoef je zowiezo niet meer te gaan en de sfeer is eigenlijk ook geheel weg. Jammer, zeker ook voor de HCC want dit is toch het "visitekaartje" van hun organisatie. Misschien dat ze er wat van opsteken en dat we volgend jaar een andere opzet te zien krijgen.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik ben samen met een maat van me geweest, da's altijd gezellig natuurlijk. En ik zou ff langs gaan bij 2 andere vrienden van me die er moesten werken, en een collega die bij een HCC-groep stond. Het is dat ik een fulltime baan heb en dus niet zo erg wakker lig van 15 euro, maar als ik het nog van de studiefinanciering had moeten doen was ik echt niet gegaan! Ik ga nu ook weer roepen dat dit de laatste keer HCC was voor mij, maar waarschijnlijk ga ik dan volgend jaar toch weer als m'n vrienden vragen of ik mee ga :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HCC dagen | ankh | Area 1337 | 17 | 18-07-2007 19:54 |
| [REP] HCC!Dagen 2006 | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 22 | 3-12-2006 19:02 |
| Hardware Info dagen 2006. | Ediejo | Events Junkies | 13 | 21-10-2006 21:49 |
| HCC Dagen - Dag 1 | Redox | Frontpage Discussie Forum | 18 | 29-11-2003 17:51 |