| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Het is het weekend van 1 juli !! :P Tijd voor het grootste muziekfestival van Europa: Rock Werchter!!! :P Tijdens deze zomermaanden zijn er weer heel wat festivals. Een zeer groot deel ervan zijn hier live te volgen en te herbekijken. ![]() ![]() ![]() Zoals: -Metalmeeting Graspop -Rock Werchter -Dour -Pukkelpop Zijn er hier op cj ook mensen die de vele festivalweides aflopen? Grtz |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het enige wat ik ga bezoeken is Appelpop want da's gratis en hier in de buurt :P Kom ik al m'n oude schoolmaatjes weer eens tegen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe begin ik eraan ? | Teunke | Casemod Junkies | 11 | 5-11-2007 19:21 |
| Het NCKM 2007 komt eraan ! | Carpento | News & Review Junkies | 16 | 23-01-2007 14:27 |
| Zal Modwarehouse.com terug komen? | brantje | Area 1337 | 13 | 8-07-2004 18:13 |
| CPU temp hoog wat kan ik eraan doen?? | yuppie | Cooling & OC Junkies | 20 | 12-03-2004 18:35 |
| OW moeder wat is het heet, en wat doe jij eraan ? | Fleppuhstein | Area 1337 | 86 | 4-06-2003 23:37 |