| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| hey hey peeps, Ik vroeg me af: Zijn er dit jaar weer Case Junkies @ campzone? Ik ben in iedersgeval van de partij maar zijn jullie er ook? Ben benieuwd wie er allemaal komen. Misschien kunnen we wel wat met zijn allen doen als in een Casejiunkies BBQ ofzo ![]() Codemasters CampZone 2006 informatie Aantal Personen: maximaal 2250 Lokatie: Walibi World, Biddinghuizen Datum: 21 juli t/m 31 juli 2006 Terrein: gedraineerd Tijden: Terrein open: 21 juli 0:01 Officiële opening: 21 juli 12:00 Einde: 31 juli 14:00 voor meer info kun je altijd terecht op: http://www.codemasterscampzone.nl/
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Whahah, jij gaat volgens mij elke dag ergens anders bbq-en ist nie? :P Ik ga dus in iedergeval niet zoals je wist. Zit dan helaas in italië Wens iedereen die wel gaat heel veel plezier .En volgend jaar ben ik er bij!!
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| wanneer is de nieuwe campzone er weer dan en heeft iemand mischien een site met info over campzone? ![]() ik heb het al
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #4 (permalink) |
| ik heb de startpost maar aangepast voor mensen die niet weten wat Campzone is ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ikke dus full event minus 1 dag ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mijn vakantiedagen zijn helaas al teveel opgemaakt, anders had ik dit jaar eindelijk een keer naar CZ gegaan.. Misschien dat ik wel een keer een dagje kom kijken, zitten een hoop bekenden van mij daar.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| hoe maak je die?? maak je die met een watervaste stift ofzo of gewoon drukken?? want wij als [24/7] hebben ongeveer allemaal ons eigen shirtje met nickname erop .
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Nog niet allemaal ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
!Ik zit er ook full event ben uiteraart te herkennen aan een shirt met mijn nick erop. De week ervoor zit ik op Lancamp in België dus ik heb 3 weken aaneengesloten outdoor LAN party .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Wat ik me altijd afvraag (maar wat niet helemaal in dit topic past) of daar ook nog mensen alleen heen gaan. Ik bedoel dus zonder clan? gewoon 1 persoon die denkt...screw it, ik ga er zelf wel heen als ik niemand mee krijg. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| jah hoor ook van die mensen heb je daar. Als je jezelf een beetje open stelt voor gezelschap heb je zo praat met verschillende andere mensen en ben je ineens niet meer alleen ![]()
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Campzone 2007 | DeKemp | Events Junkies | 16 | 2-08-2007 11:04 |
| Campzone 2005 | brantje | Area 1337 | 1 | 2-07-2005 09:45 |
| Campzone 3 ? | FonS | Area 1337 | 21 | 13-01-2003 15:54 |