| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| In de zomer van 2006 staan er weer twee outdoor LAN's op mijn agenda, namelijk Lancamp en Campzone. Campzone is nieuw voor mij, Lancamp niet. Vorig jaar ben ik voor het eerst naar een outdoor LAN geweest, en daarom wil ik dit jaar dus naar beide outdoor LAN's. Gaan er hier ook mensen naar deze LAN's toe?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik twijfel nog of ik naar CZ ga.. dat doe ik al jaren, maar dit jaar had ik me voorgenomen om te gaan. Maar nu heb ik een baan dus moet ik op de vakantiedagen letten en ik heb al een andere vakantie in de planning en misschien nog iets anders.. dus ik kijk nog eventjes ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Lancamp was ik afgelopen zomer ook geweest, nu wil ik Campzone weleens doen. Allebei achter elkaar is voor mij een beetje teveel van het goede. Rij je dan in 1 keer door van Bobbejaanland naar Walibi World, TWM? Campzone hangt voor mij een beetje er vanaf of ik een fatsoenlijke tent kan regelen. Als ik genoeg mensen kan vinden ga ik wel een legertent huren. Dus als iemand nog een plekkie zoekt, laat maar weten.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik zou dit jaar graag naar campzone willen en ik heb ook al een aanbod gekregen om bij een aantal mensen in de tent er bij te komen. Maar helaas ben ik dan op vakantie. volgend jaar zal ik er zeker bij zijn. En dan zorg ik dat ik me in de eerste periode al inschrijf voor elf dagen. Grtz Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [REP] HCC!Dagen 2006 | Carpento | News & Review Junkies | 22 | 3-12-2006 20:02 |
| Domino Day 2006 | Pawiro | Area 1337 | 16 | 19-11-2006 07:56 |
| Eindexamen 2006 | Kaz'Duzar | Area 1337 | 40 | 30-06-2006 12:56 |
| Campzone 2006 | Buffalo | Events Junkies | 13 | 6-06-2006 15:02 |
| Lancamp2004 eerste dag! - outdoor lanparty | ReseTTim | Area 1337 | 22 | 19-07-2004 00:24 |