| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| kheb me 2 gevoegd in de mailing list maar egt geen info over events, sterker nog helemaal geen info ![]()
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Geduld is een schone zaak. ![]() Nu gaan we in dit topic stoppen over het NKCM en gaan we het hier alleen nog maar over het Hektik event hebben. Binnenkort zullen de topic voor het NKCM vrijgegeven worden en kunnen we daar naar hartelust over babbelen!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik heb even een mailtje gestuurd naar de HeKTiK organisatie. Mijn pc is tegen die tijd klaar (moet 8 maart klaar zijn voor Cebit) en kan dan dus ook mooi bij HeKTiK staan (grrr irritant die hoofdletters). Ik had trouwens een paar maanden geleden al vernomen dat er ons eind april en soort nkcm te wachten staat, georganiseerd door CJ ![]() Overdose 2003 ben ik niet geweest, toen was ik nog niet zo into casemodden, maar HeKTiK lijkt me wel een vet event ![]() Het lijkt er trouwens op dat ze de site aan het verbouwen zijn, er verdwijnt steeds meer van de website :P Deze link doet het in ieder geval nu niet meer, een uur geleden nog wel. De afbeeldingen op www.hektik.nl doen het nu ook niet meer... Update: Van de hoofdorganisator ontving ik het volgende bericht: Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beursgebouw Eindhoven: 'reparatie' lakbeschadiging laptop? | osado | Casemod Junkies | 1 | 22-04-2006 21:45 |