| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Data: Za. 29 & Zo. 30 Oktober 2005 Locatie: EXPO XXL Amsterdam Openingstijden: 10:00 - 18:00 uur Website: http://www.hardware.info/artikelen.php?id=155 Voor alle liefhebbers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste ontwikkelingen op hardwaregebied. Het gaat hier uitdrukkelijk niet om een koopjes-beurs zoals de HCC Dagen, maar zo goed als alle vooraanstaande hardware fabrikanten zullen er hun nieuwste producten tonen. Menig CaseJunk zal hier vast al van op de hoogte zijn, aangezien er live gecasemod wordt. Ik vraag me daarom ook af wie er daar allemaal aanwezig is als bezoeker/deelnemer/crew.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het is een eindje rijden (en dan nog parkeren ) maar ik denk dat ik wel ga..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Een artikel over de hwidagen staat vandaag in de Spitspag 13 tm 16 . Ze hebben er zeker een leuk verslag van gemaakt. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Morgen begint het daar. Ik ga samen met Demoniac eens even koekeloeren daar. Als er nog meer Casejunks gaan, jullie kunnen ons herkenen aan ons Casejunkies shirt. ![]() Ik las net dit op een DFI forum Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Vandaag ben ik met Demoniac naar de HW.info beurs gegaan. De beurs zelf was niet zo heel erg groot maar was genoeg te bekijken.Veel moederborden en grafische kaarten gezien. Coolermaster was ook goed vertegenwoordigd, erg toffe lui trouwens, waren dezelfde mensen die ook op PCX stonden. De casemods waren ook erg mooi. Vooral Dragon Lair was erg gedetaileerd. De I-Spider van _ferry_ was ook zeer mooi, thema is echt heel mooi uitgewerkt. Zelf heb ik nog een prijs gewonnen, een Coolermaster Musketer 1. Verder heb ik een poster, cap, folders, catalogus can Coolermaster, shits van Coolermaster , folders van Sapphire gehad. Vooral dat shirt van Coolermaster is erg leuk, bedankt Richard. ![]() De beurs was erg leuk, als je nog bent geweest raad ik je het aan om er naar toe te gaan. Ik heb met veel leuke mensen gesproken en ik ben weer helemaal up to date. Erg tof vind ik het nieuw DFI mobo voor socket 939 met RX200 chipset. Draaide Crossfire op, wat was dat gaaf zeg! Hieronder een rits aan foto's. ![]() Demoniac bij de ingang. ![]() _ferry_ en _Xavier_ aan het modden voor Masters of modding. ![]() Hun mod waar ze mee bezig waren. ![]() Aanschouw! Crossfire met het nieuwste DFI mobo met RX200 chipset, zeer gaaf bordje en toofe lui van DFI! ![]() And again. ![]() Intel mobo van DFI. ![]() Een case die ergens stond. ![]() Tai Chi... ![]() Plexi hier, plexi daar. ![]() Dragon Lair. ![]() I-Spider ![]() I-Spider vooraanzicht ![]() Knopje aan de rechterkant, I-Spider ![]() Gigabyte mobo. ![]() Voedinkjes. ![]() HTPC behuizing.(@Demoniac Hyper Hyper )![]() Rad van foruin bij Coolermaster hier heb ik mijn Musketeer 1 gewonnen, had bijna een Realpower 550W gewonnen. ![]() Demoniac aan het draaien. ![]() Mobo van Sapphire, ben zeer onder de indruk van de kleuren, kijken hoe het nog uit de test komt. ![]() Hier werd ik even stil van... ![]() Mini laptop. ![]() Chinees tobo. ![]() ![]() AC Ryan mod ![]() Mod van mydogisgone, heel veel UV, deed ook mee aan Masters of Modding ![]() Nog een keer. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Gezellige middag gehad Maar we hadden toch met die dames op de foto gemoeten :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Demo's grootste reden dat ik had mee moeten gaan: Demoniac zegt: je moet echt naar die beurs Demoniac zegt: chicks met tieten
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Lol Ik ga morgen maar es een kijkje nemen. (ben te herkennen aan dezelfde kleding die in mijn cip staat, niet dat dat wat boeit )edit: nog een vraagje, is het mogelijk om gewoon leuk foto's te nemen, of hadden jullie privilege omdat jullie een casejunkies shirt droegen? Moet zelf nml. ook wat foto'tjes shooten voor een klein forum waar ik in de crew zit. :P |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Banned Geregistreerd: 29 augustus 2005
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hardware Info dagen 2006. | Ediejo | Events Junkies | 13 | 21-10-2006 21:49 |
| HCC dagen 2005 | the widow maker | Events Junkies | 70 | 2-12-2005 17:03 |
| CaseJunkies op de Dealer Info dagen 2004 | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 16-09-2004 08:00 |